I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

agonistmusic.com är nu uppe!

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2005-10-11 21:26

agonistmusic.com är nu uppe!

www.agonismusic.com

Efter några månaders kämpande med diverse saker kring hemsidan så är den äntligen uppe, med en fräsh design och färsk information.

Sidan kommer att uppdateras kontinuerligt med nya beats och annat. Man kommer kunna få reda på vad för projekt jag arbetar på just nu, och även vad som komma skall.

Jag slängde upp ett gäng med beats på sidan, även en biografi och annat info. Kolla gärna igenom länkarna för att upptäcka ny hiphop.

Just nu är ett mixtape i görningen med ett antal amerikanska artister, några svenska och någon australiensare.

Jag har även pratat lite med Allyawan om att i framtiden göra ett EP, men det är fortfarande endast i diskussionsstadiet.

Jag vet att det inte är många här på whoa som har hört mig förut, men jag hoppas ändå att ni tittar in på min sida. Droppa gärna en kommentar på beatsen eller designen eller vad som.

1...