Nothin' But Skillz: Mixtape Volume 1 Out Now!
Nothin' But Skillz: Mixtape Volume One Ute nu! Fredagen den 3:e Juni släpper Nothin But Skillz kollektivet sitt första mixtape. I låtlistan finner vi rappare som Alibi från Medina, MC Tia, David Lillo och AB. På producentsidan representerar bland annat Tysmack, Sam-e, Filthy och Earmax med tunga produktioner. Earmax bjuder utöver tunga produktioner på en världspremiär där han för första gången på tryckmaterial ställer sig bakom micken! Mixtapet kommer att finnas i välsorterade skivaffärer men kan köpas via www.nothinbutskillz.tk ! Låtlistan lyder som följer: 1. MC Tia ft Lyrical – Like whuut! (prod: Trackmonsters) 2. AB – Put your money where your mouth is (prod: Tysmack) 3. St-one ft Pauli – One of a kind (prod: Streetwise) 4. Digableistic – Give it up (prod: SoulFanatix) 5. David Lillo – Like that (prod: Filthy) 6. Alibi – Me my g'z (prod: Sam-e) 7. Mazy – Mad gurl (prod: Apu2Kutt) 8. Camilo ft Earmax - Still I (Earmax) 9. Jeremias – Räkna med mig (prod: Ividisch) 10. Jah Rhythm – Survival (prod: Earmax) 11. Tank Marwin – Caught with my pants down (prod: C4R) 12. Furioso – Förstår ni det? (prod: Bad News) 13. Ragin Goblins – Baccara (prod: Hard2Handle) 14. Obnoxiuz – Actual pain (prod: The Loopaddict ) 15. Lyrical, Ami & ADM – Mediocre (prod: Duggud) 16. Run-In Camp – Soul Jivin' (prod: Tee & Sven) 17. Meldeah – Pearl (prod: Mac) ---------------------------------------- --------------------------------- // Nothin' But Skillz www.nothinbutskillz.tk Contact: [email protected]
oohh ooohh.. ska bli jävligt kul att höra =) buy buy buy buy buy!
www.nativeswedes.se
Yes yes! Äntligen ute! g-g-g-get yours
RAGIN GOBLINS-TRAVELLING FREAKSHOW finns tillgänglig via CDON.COM. Get Your copy NOOOW!
endast 20 spänn i handen! och 40 i butik och om vi ska skicka med posten inkl. frakt!
NOTHIN BUT SKILLZ
Yeeeah get ur money's worth like whuuuuut! Go support u won't be disappointed, whats better than a summer mixtape go cop!!
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Fan va hett tape! massa tunga artister! måste köpas!
somebody notify the press !
Fresh y'all!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den låten e så sjukt bra så bara den e lätt värd 20 i handen eller 40 via posten =)
yeap better cop that skit!!!!
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
hört några låtar...rikigt bra faktiskt....supporta detta gott folk!
SansProfit.... back again after all!
du får ta med ett ex när du kommer Lyrical!
tack för alla som uppmärksammar detta! Nothin but skillz gör allt för att få ut fin musik till folket kontakta mig eller Lyrical för att köpa ditt ex! LUV
NOTHIN BUT SKILLZ
Ett lätt kap, inga problem.
pump pump pump it up!
NBS - Nothin' But Skillz
hey! nice! synd att man inte hann hooka låt men det blir senare my boy duggud!! ser fett ut i alla fall och ska checka snipps strax. Får hooka med ett ex nästa gång jag är huvudstaden.. Big up!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
yeah yeah, checka denna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bonus skiva till dom 20 första som beställer av mig! place yo orders!
NOTHIN BUT SKILLZ
fett fett
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
dont be afraid get ya copy today!
skicka ett mail till
[email protected] så styr vi upp det!
NBS - Nothin' But Skillz
time to buy some new ishhhhh!
NOTHIN BUT SKILLZ
måste uppa sånt här för det är fett att det görs....såna här "mixtapes" faktiskt..försöka hålla scenen levande
mekano P19 fan va kul att höra! Det är det som är hela meningen meddet här mixtapet, att försöka ta det tillbaka till tiden då folk fortfarande köpte svensk hiphop. Ingen kan ju lixom klaga på priset...billig hiphop till och för folket!
NOTHIN BUT SKILLZ
yppppppp!
NOTHIN BUT SKILLZ
ya heard!
bra boys!
NOTHIN BUT SKILLZ
AB är en snubbe från umeå. Med i RMH och har ett album på väg ut om jag inte e helt fel ute.
NBS - Nothin' But Skillz
check ya messages
NBS - Nothin' But Skillz
Staffan was a stalleedrang yuknaaaamsayyn
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Räkna med mig är så sjukt nice! Ividich är riktigt grym asså. sen att Jeremias är ett underbarn på att rimma är ju ett plus!
så mycket talang på en och samma cd ! helt otroligt =)
finns kvar idag oxå!
NOTHIN BUT SKILLZ
reachin a hundred, supportra!
NOTHIN BUT SKILLZ
A hunned! Def :) It's off glass bebbe fo' sho'!
knuckelhead P0 vad är det med dig ditt sär? medlem på whoa i typ 5 dar å kommer in å snackar skit på alla trådar! gå ut i solen istället..du är den enda utan skillz här! watch ur back!
NOTHIN BUT SKILLZ
Äsch Duggud.. han e bara en "gangster" (associerar till namnet på nåt vis) som söker uppmärksamhet på ett destruktivt sätt eftersom han förmodligen varken kan skriva texter eller göra låtar. Bless // Klae...
knuckelhead: Du är för mig skyldig till motsatsen bevisas
köp en skiva i helgen!
NOTHIN BUT SKILLZ
ska fixa ett ex. verkar riktigt nice altså!
you couldn't reach the top in a bad game of tetris
innerillness P19 Gör så, jag har några kvar här hemma!
NOTHIN BUT SKILLZ
cop that shyt!
NBS - Nothin' But Skillz
keep it goin keep it goin!
NBS - Nothin' But Skillz
it's that midsummer music!!!
NOTHIN BUT SKILLZ
soft att silence diggar! KÖÖÖP
Good review! Like silence points out this mixtape is full of bangers but lack of a good master-next time around homies ;)
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
Haha jag har sagt att jag ska köpa skivan i ett par veckor nu. Men jag är för lat och för fattig. Men jag ska göra det....nästa vecka!