Niprone - Hemsida, snart singelsläpp!
Niprone har nu en temporär hemsida där ni bla. kan tanka hem en snippet från den nya låten "Linda" som även kommer att släppas som singel inom en månad. En ordentlig hemsida kommer att komma upp i det närmaste. Tills dess, peace! http://niprone.kartong.net/niprone/
Det är jag som är Tony Montana
Var fan har han hållt hus sen jag såg honom sist då? :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
bästa jag har hört nånsin! SB
det är sant vila i frid, robin jag beklagar verkligen, du vet vart jag finns!
rappen va najs, men ja digga in refrängen... Linda låten går ej att ladda, lösen ords grej.... sho
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va jag saknar niprone!!! shieeet, ser fram mot singelsläppet.
Anata wa daka baka desu.
grym som fan. ska bli kul att höra det här. beklagar sorgen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
can't find är fett grym låt.. kommer bli soft..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Jag kan berätta utan att säga för mycket att han mår bra men det har ju som sagt hänt lite tråkigheter...
linda e de bästa jag hört med nipron, men också de ända jag hört som jag tycker e bra med han.
Lyssnade på snippet nu och det lät jävligt fint. Hoppas det blir lika bra som vanligt !
Sjukt vacker låt, Robin. Beklagar.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Bra , men ska nog höja acapellan :)
För skåne! svenskjävel!
Linda är riktigt jävla bra!
niprone är en grym emcee som utvecklas mer om mer för varje gång han spelar in
Fan man ryser ju lätt... vart kommer man att kunna köpa denna ?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
nice nice... men pianot överröstar rösten för mycket (på "Linda" då)... ordna det!!
niprone goes boyband :P neh men det var sweet måste jag säga
mama said knock you out
säger som conzeKwence. synd där på mixningen. softos låt annars.
Anata wa daka baka desu.
förresten... vart kan man köpa/beställa singeln sen ??
conzeKwence P23 o alla ni andra som är intresserade av att köpa singeln! lämna ett mess i gästboken på hemsidan så han vet på ett ungefär hur stor efterfrågan är... /Magnus
AdultMindedChild F0 kan inte göra annat än att hålla med...
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Så himla sentimentalt allt kändes. Kommer alla låtarna vara så här personliga och känsloladdade?
It is what it is, and how it is, is kind of fucked up.
Riktigt bra, lite smått imponerad.. Tankar går ut till alla som förlorat nån nära...
..och?
1 Love brossan.
www.myspace.com/040anel<br>
ja tänder ett ljus....
www.myspace.com/040anel<br>
Singeln kommer även ha en FET remix och lite smått och gott på sig, så håll utkik! Mer info kommer. Sen är det stora planer på gång på många fronter kan jag meddela.. Fler släpp och massa grymt bra musik helt enkelt. Han kommer ha tatt igen tiden ni inte sett honom mångfallt.. Det kan JAG lova! Kul med många bra kommentarer! Och detta är en lågkvalité-snippet så ni behöver inte oroa er för något i stil med låga acapellor och sånt skräp på singeln.. Det här var bara en appetizer.. peace!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Nippan är fett grym, synd att han är lite seg på att få ut sakerna ibland. Dock vet alla att han lägger det sjukt tight när han väl levererar... Checka honom på Trainspotters - Progress tapet också.
Linda är helt underbar. Sitter med gåshud över hela kroppen och gråten i halsen varje gång jag hör den. Ser fram emot singeln!
Google is your friend
gnaget: CRinc - Motvind Där är han med på några spår och proddar några fler..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
kommer niprone släppa skiva?
Hemsidan verkar ha strulat lite!
så jag lägger upp en länk där ni som inte har kan ladda hem "Linda-snippet"
niprone.is.dope.se
niprone!!!!! tightaste liraren sen jag!!! super kan niu fan inte! !!! och det borde ni inte.. lyssna och älska½!!!!
Xeilon : måste bara säga att din låt "Broken Glass" e feeett nice ;)
på vilket sätt släpps den som singel? format, bolag osv?
Toastare
2005-03-18 18:22
Jag saknar också Nippy the nipple aka Nipråååååne Ännu en riktigt bra låt från honom, mycket känsla i texten Beklagar sorgen...
Jag skyller allt på Emma!
Bästa skiten på jävligt länge! Han leverar med nått många saknar, nått som kallas K.Ä.N.S.L.A
Känns ju rätt tungt att lyssna på den... riktigt bra, tycker det är skönt att han verkligen sjunger ut i refrängen... skiter i att låta thug, bara får ut känslorna. Riktigt bra!
vicolino: på en ännu odöpt egen label som ännu ej startats.. haha.. hur det nu går ihop... Det är i alla fall ett "riktigt" singelsläpp med allt vad det innebär... Dock lär det väl inte bli nån massive pr-kampanj att tala om direkt..
ska ladda ner låten nu, men Niprone är väl med i Cr eller?
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
grym reff, men jag hör knappt verserna :S
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
erik-b : Men verserna är så jävla låga, så jag hör bara pianot.
Tack så hemskt mycket för alla fina ord. Det betyder mycket för mig. Allt kommer att falla på plats ang. beställningar etc. när den nya hemsidan kommer upp. All info kommer att stå där. Det känns som att det inte räcker med att säga "Tack så mycket" till er, för jag har fått så grymt mycket fina kommentarer och tankar ifrån er. Men ändå, TACK! Kärlek. Kärlek! All yours, Niprone
Producent
2005-03-20 10:10
Detta e fan inte hip-hop!!!!!!! men fan så bra istället! tight som fan, synd att Niprone tar så lång tid innnan det kommer nya grejer.
http://northmountains.com
niprone droppar tight som vanligt.. beklagar sorgen..
//Erik (aka Pipen)
impey: det är rap.. då kan man väl räkna det som hiphop eller? och det där med lång tid mellan grejerna is in the past.. vi har spelat in en session idag liksom..