Fiyah ... hör vad du säger men vill först bara säga att tyvärr proddar inte KRISTUS nästan nån hip hop alls längre el för tillfället, snarare electro. men tro mig jobbar för fullt för å få da man tebaks till beatsnickrandet...Da CHRIST har tyvärr likt många andra rappare, beatmakare inom sv rap industrin som hållt på å kämpa sålänge inom gamet som jag/han gjort, tillslut tröttnat på avsaknaden utav intresse från större aktörer såsom labels, promotorer, bokare .... ja, da works! Industrin är som den är- fukked up - många som förtjänar ett bättre öde för sin skit men som sagt får få aktörer som bryr sig om svensk hip hop... Efter dryga 20 basst i gamet kan tom de bästa tappa suget...du hajjar nog va jag menar... Sedan kan jag tillägga att 1a videon fr PSALM23 nog blir "SISTA FESTEN" prod. KRISTUS Och tillsist ... om du lyssnar på helheten av GUBB -P23 så tror jag du kommer känna efter lite inlyssning att många av de mer lite mörkare låtarna som är backade av mindre kända namn som ex FINGAL , Sharpchest mm är produktioner av mkt bra klass och passar stajlen till den ganska mörka feelingen på plattan... men smaken är ju även olika . men lyssna lite till så tror jag du känner va jag menar mannen! så lovar jag att jobba på Da CHRIST än mer till nästa illizit projekt hehePZ//Gubb & illizit Muzik
GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr
[email protected]