I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Petter lägger micken på hyllan

Svensk Hiphop - Allmänt

2011-09-14 13:06

Petter lägger micken på hyllan

Koperia länken - http://www.alltomstockholm.se/klubbkonsert/article2626746.aos

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-14 13:54
Fan på tiden.

2011-09-14 13:57
Det hade inte varit fel om han hade gjort en comeback senare..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-14 14:28
Nu kanske han förstår att han har textbrist. Han måste ju ha en rappare eller sångare som gästar han på varenda låt han gör! Dessutom har han varit aktiv i 13 år och släppt 9 album varav två (?) är samlingsalbum. Petter gör ju bara 4-5 låtar på ett album som man lyssnar på. T.ex på Petter's platta "Ronin" så är det bara två låtar jag lyssnat/lyssnar på. Dock är han jävligt trevlig och ödmjuk som person. Men han är pengarkåt inte mikrofonkåt. Hoppas dock på en comeback om ett par år. Men då hoppas jag på ett riktigt fett album. Petter är riktigt bra artist, men överskattad. Han är inte med på top 5 bästa rappare i Sverige. Allt för mig.

PEACE!

Rappare

2011-09-14 14:33
Dock är han jävligt trevlig och ödmjuk som person.
Jag har hört annat. Enligt mina källor är han ett riktigt svin som raggar brudar trots sin familj. Sen har jag också märkt att han verkar snäll i intervjuer, men det behöver ju inte betyda någonting.

2011-09-14 14:47
37 år?
shit, har han blivit så gammal redan

2011-09-14 18:48
scrotum:

Det kan möjligen stämma. Men jag har träffat han en gång och snackat med han i typ 15 minuter. Då var han trevlig och ödmjuk. Jag har inte en aning om hur han är annars. Dock verkade han lite "bossig" mot sin assistent (?) Storken.

2011-09-14 18:53
Fuck vad ni tror eller sett i media och liknande, en person på internet som heter Scrotum har nämligen hört en sak. Hej.

Rappare

2011-09-14 23:21
Visste att jag skulle få ett sådant svar. Grattis wackcent2.0, du är härmed utnämnd till Whoas klyschigaste person. Hur känns det?

För övrigt; Storken, hehe.

2011-09-15 15:35
Ni kanske ska läsa intervjun innan ni skriver? Han ska inte sluta med musik..

2011-09-18 11:50
Äntligen. Han är sjukt dålig.
Mommy, can I go out and paint tonight

2011-09-18 22:35
Enligt mina källor är han ett riktigt svin som raggar brudar trots sin familj.

Och vad är det för källor?
Bitches Ain't Shit

2011-09-19 17:51
Nu kanske han förstår att han har textbrist. Han måste ju ha en rappare eller sångare som gästar han på varenda låt han gör! Dessutom har han varit aktiv i 13 år och släppt 9 album varav två (?) är samlingsalbum. Petter gör ju bara 4-5 låtar på ett album som man lyssnar på. T.ex på Petter's platta "Ronin" så är det bara två låtar jag lyssnat/lyssnar på. Dock är han jävligt trevlig och ödmjuk som person. Men han är pengarkåt inte mikrofonkåt. Hoppas dock på en comeback om ett par år. Men då hoppas jag på ett riktigt fett album. Petter är riktigt bra artist, men överskattad. Han är inte med på top 5 bästa rappare i Sverige. Allt för mig.

what he said
Rappare

2011-09-19 21:24
Och vad är det för källor?
Nära vänner som figurerat på samma efterfester.

2011-09-22 00:40
Enligt mina källor är han ett riktigt svin som raggar brudar trots sin familj.

^det är väl för fan inget fel med det..