Osläppt med Leo och Seron?
Hej! Ja, finns det? Det borde finnas lite tycker jag? Finns det kanske låtar man vet är osläppta tillochmed? Tack på förhand!
Har för mig att Organism 12 sagt i någon intervju att det bästa han hört med Seron finns på någon kassett i redline studion.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
På bloggen nämner Organismen tre osläppta låtar med Retarderat Eleverade:
Hårt Att Vara Barn, Skitmycket Stryk och Hojta 2000 (den dest nämnde).
Det tredje och sista låten av dom tre osläppta heter "Hojta 2000" och är den fetaste av de tre. Tyvärr har jag inte den i nån bra kvalitet, har den bara avspelad på en brusig kassett. Det är även på den låten som Seron drar raden om homosexualitet. Låtarna måste ha läckt från Redline-studion, så vi får unisont hoppas på att den läcker också helt enkelt. På
Dagens Punchline finns raden citerad av någon som uppenbarligen har hört låten:
2001-09-30 Tipsad av: lasseliten "Och nog är din text alltid fet / det är bara nåt du inbillar dig som homosexuallitet" - Seron Jag fick låten Pussies I Fight (Skitmycket Stryk) från
Tobbley här på Whoa efter att ha sett texten på
hiphoptexter . Det finns en chans att han även sitter på Hojta 2000. Fast det är svårt att få svar när han inte har varit inloggad på så länge.
Annars kan kanske någon infiltrera Redline och se om låten verkligen finns där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skulle vara fett att höra Leo's EP, om nu den finns eller om den försvann i någon hårddisk-krasch.
Skivsamlare
2011-03-06 22:34
Jag har Hårt att vara barn och skitmycket stryk o några till som jag tror är osläppta Vi e bra och 2 lirare i gemet
De flesta osläppta låtarna läcker och det mesta finns i mbma-torrenterna på piratebay. Har allt därifrån, inklusive den numera döda
MBMA v1.2 (uppladdaren satt även på skitmycket stryk redan '08).
Förresten, Gremlin, så släpptes bägge låtarna på streetzone:
• Retarderat Eleverade - 2 Lirare I Gemet
• Retarderat Eleverade - Vi é Bra
Länk
Leo's EP på engelska försvann i en hårddisk-krasch i gamla nacksving studion, Seron's "Kick him in the girl" 12a har Seron betalat Dainja för att den aldrig skall se dagens ljus. (För att klargöra, Seron betalade Dainja för arbetet med skivomslaget (som Dainja redan färdigställt) i samband med detta bad även Seron om att den aldrig skulle släppas.
Skivsamlare
2011-03-07 12:56
välspenderade pengar med andra ord
brb2009 P32 Vet du om den FINNS eller den förstördes i samma veva?
Producent
2013-04-09 17:36
Någon som har någon av dessa låtarna? Retarderat Eleverade - Hojta 2000 Retarderat Eleverade - Tyst (med alternativ vers från Seron) Leo - Layer
Seron bör det ju finnas en hel del osläppt med. Leos skiva "Vanvård" försvann ju tyvärr i en datorkrash. Den hade varit fet att få höra annars. Men någon eller några av låtarna känns som de borde finnas på kassettband hemma hos någon som antingen jobbade med eller umgicks med Leo när det begav sig.
Producent
2013-04-09 21:11
fast dessa kan man ju börja med. Det kan ju va bra att veta namnet på det man söker o veta om det finns istället för att fruga runt efter "det kan finnas något osläppt kanske... har någon?" Vi ha rju ingen aning om vad du sitter på. "Hårt Att Va Barn" är officiellt osläppt. There you go. Tillbaka till dom vi faktiskt vet om som är rare: Retarderat Eleverade - Hojta 2000 Retarderat Eleverade - Tyst (med alternativ vers från Seron) Leo - Layer
Skicka ett pm till använadaren dest80 på youtube, han kanske har något du söker. Han har lagt upp jävligt mycket mbma och retarderat eleverade
Ska ju finnas någon osläppt låt med Seron, Promoe och Glaciouz som tydligen är MORD!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Producent
2013-04-10 14:02
grass: Jasså?, vart har du hört det? :O
Denna freestylen med Leo från The Way Beyond hade jag helt missat.
Layer vore ju fett om någon som satt på kasetten "Use Wrong Needles" kunde rippa den. Dessa två är ju visserligen inte osläppta, men lite rare sådär.
MaskuLinus Aggro har ett bootleg-tape med den där alternativa versen vet jag.
Producent
2013-04-10 16:46
Tack Dede. Den freestylen hade jag. Men den är rare, det va inte länge sedan jag hittade den. :)
Vad menas med "alternativ vers"? Jag har en version av Tyst där Seron är med iaf. Från Ett hund alltså, men det känns ju inte som att det är den ni syftar på.
Producent
2013-04-10 17:53
Nej. Det är en alternativ vers av Seron. Alltså en vers som ersätter en som är på den officiellt släppta versionen (den du har på Ett Hund).
Producent
2013-04-10 18:19
jaojao_: snälla, läs tråden innan du postar.
varför skulle jag inte ha gjort det?
Producent
2013-04-10 20:34
Jag skrev:
Någon som har någon av dessa låtarna? Retarderat Eleverade - Hojta 2000Retarderat Eleverade - Tyst (med alternativ vers från Seron) Leo - Layer Dede skrev:
MaskuLinus Aggro har ett bootleg-tape med den där alternativa versen vet jag