I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frågor till Organismen?

Svensk Hiphop - Allmänt

2010-06-03 15:19

Frågor till Organismen?

Organismen kommer förbi Mariaplan i helgen. Är det något du skulle vilja fråga Organismen om? Gå in på Mariaplan.com och skriv ner din fråga i kommentarsfältet, och vem vet? Kanske kommer just din fråga med!

Följ Mariaplan på:

Youtube
Twitter
Facebook

Mariaplan.com är rapartisten V.'s nystartade onlinemagasin med fokus mot Göteborgs hip hop-scen. Uppdateras varje dag med Nyheter, Exklusiva låtar, Bilder, Intervjuer, Freestyles, Studiosessioner och Live-klipp.

2010-06-03 19:28
Kan du inte fråga honom varför han förstört hela sin karriär? Kan du inte fråga honom varför han tycker Talib Kweli är den sämsta rapparen på jorden samtidigt som han tycker att Young Jeezy är guds gåva till hiphop? Kan du inte fråga honom varför han tror att folk ska TRO på hans "svår-att-förstå-sig-på-konstnär" skit istället för att utveckas som rappare. UTVECKLAS SOM RAPPARE inte utveckla rapp tilll E-Type musik. Tack!
http://soundcloud.com/jasthesupacat

2010-06-03 19:29
hata mig whoa
http://soundcloud.com/jasthesupacat

2010-06-03 19:33
fråga han i vilken låt någonting sånt här :"jag gick min egen väg, därför var alla mina vänner baseball trän" förekommer.
Jag är bra - du är dålig.

2010-06-03 19:47
danger_fssmfn
Minns jag inte fel är det en låt som rapartisten Kattla gjorde ihop med Organismen och Ebola (MatteRappar) ett bra tag sedan (var CosM.I.C med på den?), raden du nämnde är iallafall ifrån Kattlas vers.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-03 19:58
Har du kommit över att D6AA sopade mattan med MBMA?
Rappare

2010-06-03 20:37
Har du kommit över att D6AA sopade mattan med MBMA?

- LOL
Men är din pappa dvärg eller?

2010-06-03 21:31
Doktor Död:
Cosmic var inte me, Motorisk Afasi var däremot med :)

cioxx:
Hahaha lägg ner

Kan du inte fråga om det kommer något MBMA-material i framtiden? :)

2010-06-04 00:08
Fråga vad som hände med keepin' it real? Vad som är grejen att han kickar elektroniskt?

F.Ö.
När störst i duschen släpps?
Blir det något mer MBMA i framtiden?
Ingen fråga till honom direkt, men när kommer de nytt med pst?
Blir det något mer versioner-tapes?
Vad är grejen mellan Afasi och DJ Large?
Kommer ågren och larran svara?
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2010-06-04 03:44
jaojao_
Så kanske det var! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-04 14:10
Kan du inte fråga honom varför han tycker Talib Kweli är den sämsta rapparen på jorden samtidigt som han tycker att Young Jeezy är guds gåva till hiphop?

Word!
Även om jag inte riktigt håller med på dom andra punkterna.

2010-06-04 14:27
Fråga vad han lyssnar på för svensk hip-hop just nu?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2010-06-06 01:45
Fråga vad som hände med den Organismen som spottade på Snook's Lejonhjärta, och hans egna Diamanttårar han borde nöjt sig där, numera har han förstört sitt sätt att flyta fullständigt.

Noll personlighet.

2010-06-06 15:23
Fråga om namnet störst i duschen. Där jag kommer ifrån duschar inte män ihop.

Producent

2010-06-06 15:41
Jag skulle vilja veta vad han tycker om den ganska vanliga uppfattningen, att han har gått från sveriges kanske bästa rappare till den absolut tråkigaste i hela hiphop-sverige
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2010-06-06 15:57
Fråga om han ska battla nått nu när ozone-formatet kommit igång...
Rappare

2010-06-06 16:10
Fråga om han ska battla nått nu när ozone-formatet kommit igång...

- Synd att interjuven redan varit, hade velat ha svar på den frågan jag med!

2010-06-06 18:49
fråga han i vilken låt någonting sånt här :"jag gick min egen väg, därför var alla mina vänner baseball trän" förekommer.

Minns jag inte fel är det en låt som rapartisten Kattla gjorde ihop med Organismen och Ebola (MatteRappar) ett bra tag sedan (var CosM.I.C med på den?), raden du nämnde är iallafall ifrån Kattlas vers.

Det är Kattla och Ebola (Westra Aros) tillsammans med Ågren och Afasi. Låten heter Dom Bästa Av Oss om jag inte missminner mig. Den är riktigt jävla undermålig om man pratar ljudkvalitet, men det är en del roliga rader. Dock är mycket av Kattlas och Ebolas rader recyclade. Raden går (om jag inte missminner mig som sagt);
"Du ville inte vara med oss, du ville gå din egen väg/
Det var synd att alla dina nya polare blev baseballträn/"
Ja jilar tjåka katter!

2010-06-13 01:42
Hur många gram går egentligen ner i en monsterspliff?

Kommer ett fjärde album i år?

Varför va inte låten "Studsa med mig" med på "Ett hund"?

Varför heter "Ett hund" "Ett hund" å hur bildades egentligen MBMA?

"Jag spelar in en dokumentär, ser på den, trycker på paus å ser sen hur allting står stilla" vafan menar han?

"This is my life - Jag vet inte" hörde jag rätt?

Är organismen religös eller har andra spirituella tankar?
Ridå