Nån som har Käps gamla disslåt till Organismen?
jag hade den på datan förut, men måste ha slarvat bort den...tänkte kolla om nån har den och kan ladda upp? jag vill minnas att den låten är det löjligaste som gjorts i svensk hiphop nånsin, och jag vill ta och lyssna igenom skiten en gång till. Så, nån som har den? "Petar på nåt dött" hette den om jag minns rätt.
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar tackar.
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Haha fyfan vad han försöker låta som Fronda, ja. Kommer ihåg den tråden, har aldrig sett någon bli så kapad. När var det, 05?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Det va efter PPDSMP iaf så 05 stämmer nog ganska bra
Finns det ett svar på detta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Org 12 blir ju käkad förfan.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Oh ja. Det var väl efter detta hans karriär mer eller mindre dog? Jag har iaf inte hört nåt om Organismen sedan dess. Käp däremot gick en ljus framtid till mötes.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Du har väl rätt antar jag, men känns inte som Org 12 har slagit igenom direkt...jag gillar inte honom, kanske är därför jag inte hört/sett så jävla mycket med honom :)
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Asså, jag tycker inte denna är så dålig! Sen är det är ju klart att Fronda skicka ut en av sina hypeman att lösa något han visste att det inte var värt att lägga tid på, för Fronda skulle slaktat Org, den som säger något annat bör väll egentligen inte dömma hiphop. För Käp hade ju ingen ide att dissa org, detta va ju något han gjorde för att visa att han backa Fronda
Fronda skulle slaktat Org, den som säger något annat bör väll egentligen inte dömma hiphop jag hoppas du skojar?? asså, möjligheten till att Fronda skulle vinna över Organismen existerar ju inte...
http://www.myspace.com/akinonline
äru skön eller Akin, klart han hade gjort...
Vid den här tidpunkten hade väl organismen släppt Petar på döda saker med pinnar. Fronda hade tunerat med Rullar fram. Det finns inte ens teoretiska frågetecken om vem som skulle dödat vem.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fronda blev ju dödad av Öris, som i mina ögon är något under Organismen (faktiskt). Åtminstone var, Öris är riktigt bra nu, men det hör inte hit. Poängen är att Fronda hade fått det svårt.
När blev han dödad av öris? :)
Ursäkta mig men vad i helvete pratar ni om, detta är inte ens en diskussion. Organismen hade ätit upp Frondas huvud i en beef, och denna låten är fruktansvärt horribelt jävla dålig, det finns liksom en anledning till att den aldrig ens blev besvarad.
AliasPrins Haha sjukt rolig är du! :D
"Visst är det vackert.."
Hahahahaha diskussionen om vems favoritrappare som äter vem tar fart 6 år senare, detta är inte sant. Men det är skönt att se fan, hiphop ain't dead!
Du med korvface : ) heheheh
När blev han dödad av öris? :) Har du bott i en grotta de senaste 7 åren? :P
Rätta mig om jag har fel, men det finns alltså människor som på allvar lyssnar på fronda och tror att han skulle vara bättre än Org 12? Detta är för mig en fullkomligt främmande, orimligt och direkt avstötande tanke. Har inte lyssnat på Fronda sedan "rullar fram" och jag tyckte då att det var bland det mest pinsamma Svensk hiphop skitit ut på år och dar, men han kanske har skärpt sig?
SMÅLAND!
Herr_Berg Skärpt sig?! Sedan Rullar Fram har han ju varit med i Melodifestivalen. Bara en sån sak!
Anenkefali sant fan, han är bäst!
SMÅLAND!
haha vafan, Fronda har aldrig någonsin haft en chans mot Organismen.
peshi är sexig som fan!
ok, vad har hon med det här att göra?
SMÅLAND!
Jag älskar hur ni blir irriterade på varandra för att ni inte delar varandras åsikter. Min åsikt är att Organismen är mycket bättre på att skriva texter medan jag tror att folk i allmänhet hellre lyssnar på Fronda då han har släppt mer kommersiell musik och förmodligen tjänat mer på sin musik än Organismen? Sen vem som käkar vem, hör ju inte ens till tråden. Men hur fan kan ni bli sura på varandra för att ni har olika åsikter?
Vem e så dum o säger att Fronda e bättre än Organism? Sen Käp's diss e en av dom skämmigate låtarna jag hört, Fronda e en mes som inte vågar göra nått själv, han prodda väll beatet? Och vadå hör inte mycket om Organism? Jag har inte hört ett skit om Käp förutom den skit dåliga dissen, Org har släppt massa, Organismen e ju fan på topp nu, släppte Om Gud Vill.. 2009, ska sammarbeta med Academics nu, håller på med 'Störst I Duschen' mixtapet med Öris, och EPn med DJ Large. Skaffa fakta innan ni snackar. Sen i tråden men vafaaan..
"Rap ain't shit if it ain't real kid"- Lord Finesse