I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malmo / Bay Area rapparen Mr. Loco med pa Snoop Dogg Mixtape

Svensk Hiphop - Allmänt

2010-03-13 09:10

Malmo / Bay Area rapparen Mr. Loco med pa Snoop Dogg Mixtape

RMX:en jag gjorde 2008 till Snoop Dogg's track "Fuck What They Say (Still Talk about me) var med pa det nya Mix Tapet "DJ Creap Mixx Presents - Snoop Dogg & The Homies - The G Way".
DJ Creap Mixx tror jag e affilierad med skiv bolaget High Powered och den slapptes i slutet av forra aret. Jag visste sjalv inte om det, fick reda pa det har om dagen, men iallafall, mixtapet e over fet, speciellt om man gillar Snoop.

Dom andra som e med pa skivan e gaster som: B-Real, The Game, Bizzy Bone, La Coka Nostra, Andre 3000, Devin The Dude, Mr. Capone-E och manga fler...

Har e Lanken till skivan "DJ Creap Mixx Presents: Snoop Dogg & The Homies - The G Way Mix Tape" dar ni kan ladda hem den.

Datpiff Lank:
http://www.datpiff.com/CREAPMIXX_Snoop_Dogg_The_Homies_The_G_Way.m86083.html

Megaupload Lank:
http://www.megaupload.com/?d=O903HJPM

SUPPORT MR. LOCO
WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO

2010-03-13 12:36
haha ey! vad har hänt med din caps lock, bror?
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET

2010-03-13 19:15
vad menar du mannen? Brukar jag anvanda caps lock? Jag har inte varit inloggad pa whoa pa over lange, so jag kommer inte ihag haha...
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO

2010-03-13 19:18
Jag markte precis att nar jag klicka pa lankarna so funka dom inte, men nar jag klippte o klistra so funka dom....

Har e dom igen....

http://www.datpiff.com/CREAPMIXX_Snoop_Dogg_The_Homies_The_G_Way.m86083.html

http://www.megaupload.com/?d=O903HJPM
Producent

2010-03-15 10:55
Första länkarna funkade ej, men andra gjorde det. Grattis mayne!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2010-03-15 10:57
Och Christer Sjögren? han använder sig utav en Bärbar LapTop, som han har kopplat in Telia Mobilt Bredband med ett 3G-Modem, och denna funktion fungerar på exakt samma sätt, som man använder en Stationär Dator, en med denna teknik, som kan Christer Sjögren hålla Kontakten då.

2010-03-17 18:48
verkar som ni sover pa en fet Snoop Dogg skiva, som har en Svensk / Amerikansk rappare pa en av latarna...
Whoa som vanligt

2010-03-18 17:32
Kollar inte in av den enkla anledningen att jag inte diggar Snoop.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-03-18 19:48
ey, gästar christer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-20 06:51
ja alla gillar inte samma artister, men nar en Svensk artist e med pa en mixtape som e so stort som detta e, borde fler visa support, det e bara min asikt....

Jag e van nu fortiden med att det e inte varsta manga pa whoa som bryr sej, so det e lugnt...

2010-03-30 20:27
Denna mixtape e riktigt fet, kan inte fatta varfor ingen vekar bry sej, speciellt nar en rappare som representerar Sverige e med pa den....
WAKE UP WHOA, ladda hem den o sprid ut den till era vanner so mycket som mojligt...
Detta e inte den vanliga Snoop stilen fran hans nya album, han kickar sin gamla stil pa denna plus den har features med B-Real, Bizzy Bone, La Coka Nostra, Andre 3000, Devin The Dude, Mr. Capone-E, The Game m.fl.

2010-04-01 12:09
ja alla gillar inte samma artister, men nar en Svensk artist e med pa en mixtape som e so stort som detta e

downloads: 83

2010-04-01 17:33
What's your point? Det e nedladdningar fran Datpiff, kolla pa lyssningarna och sen finns det andra lankar till att ladda hem...
Det spelar ingen roll om det e 83 downloads.... Om du laddar hem den fran megaupload so raknas inte nedladdningarna pa datpiff o dar e over 500 lyssningar, o tapet har fatt en 4 av 5 i betyg....

Skit samma, nasta stor artist jag gor en track med behover jag inte promota pa whoa, for det e alltid samma sak med folk som skiter i....

Jag gjorde precis en ny track med Young Noble igar, men eftersom folk pa whoa skiter i, sa skiter jag i. Om det e nagon som vill lyssna pa mina nya projekt so kan ni kolla min myspace eller facebook sida..........

2010-04-02 07:14
Skit samma, nasta stor artist jag gor en track med behover jag inte promota pa whoa, for det e alltid samma sak med folk som skiter i....

Klart du ska promota vad du gör.. och det kan vara kul med gäster men om folk inte diggar det så behöver du ju inte bli sur.. det finns säkert en anledning.
..och med risk att låta som ett totalt asshole; Hör du inte hur off du är? Lite självdistans måste man väl ändå ha?

People dont even listen in the country I grew up in eller nåt sånt sjunger du i denna.. Skulle folk digga din rap pga vem du gör låtar med eller pga att du bor i usa?

Jobba på din egen grej och sätt din rap i fokus.

..och sluta få det att låta som det är ett officiellt snoop tape.

2010-04-02 08:33
Mannen, vad vet du om det e officiellt Snoop tejp eller inte? Det e en DJ fran Hi Powered som slappt det, och Hi Powered har gjort skit mycket med Snoop pa sistone, so officiell eller ej, spelar det ingen roll for det e trots allt hans homies som gett ut den. Plus att jag vet att Snoop har fatt RMX:n oxa for nar jag gjorde den, skickade jag den till honom, och hans Low Life Gangsta familj som jag oxa kanner fick en kopia pa laten med. Om du tycker att jag e off, kan du tycka det, det e min flow. Och att jag bor i mitt hemland USA, betyder inte att folk i Sverige maste digga det, nej, men att jag representerat for Sverige i manga ar utan att folk dar bryr sej, so ja det e darfor jag snear. Det e darfor jag aven sa det i laten, for arligt, jag har jobbat med Outlawz, Thug Life, JT The Bigga Figga, Big Fase 100, San Quinn, Ice-T, Assassin, varit med pa Gonzoe's (fran The Regime) dvd, plus mycket annat, ja jag tycker jag fortjanar recognition i Sverige. Men arligt talat jag bryr mej inte so mycket langre, for i min hem delstat California so har jag min recognition och fast folket i Sverige inte brytt sej so mycket so har jag fortsatt att reppa for Sverige.
Jag tror att jag har sagt allt detta tidigare oxa, so nu pallar jag shi svara mer pa varfor jag snear eller varfor jag forsoker fa upp ogonen pa folk i Sverige.
Som jag sa innan, vill folk folja mej, so kan ni keep in touch pa http://www.myspace.com/mrloco

Thanks and I'm out!

2010-04-02 10:28
sant.. jag förstår dig ..ha det bra