I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Petter släpper första officiella singeln "Gör min dag"

Svensk Hiphop - Allmänt

   
Redaktionschef

2010-03-02 14:56

Petter släpper första officiella singeln "Gör min dag"

Osäker på om den går att lyssna på nånstans. Jag har lyssnat på den via plaympe. Låter bra alla fall.

PETTER SLÄPPER SINGEL - GÖR MIN DAG

Gör Min Dag, Petters officiella första singel från kommande albumet En Räddare I Nöden, är en varm brasa till alla dom som tröttnat på snökaoset därute!

Petter har tagit med sig Magnus Carlson från Weeping Willows på denna storslagna singel som breder ut sig över hela Sverige as we speak. Collen & Webb står för produktionen och även på hela kommande albumet.

Musikvideon till singeln är inspelad i Barcelona och Mallorca, en glad och varm video som ni måste kolla in! Men till dess, spela låten i radio, kör den ute på klubbarna, låt den gå varm i bilen och i din iPod.

Gör Min Dag ger dig ljus i mörkret, inget snack om den saken. Fuck off nu kör vi!

En Räddare I Nöden ges ut den 7e april på Pope Records.

Press. Christoffer Silverberg
[email protected]

Hemsida: http://petter.poperecords.se

. . : : Album Info : : . .

Singeln 'Gör Min Dag feat. Magnus Carlsson' är första singeln efter streetsingeln 'Fast för Evigt' från Petters kommande och sjunde album. Albumet - 'En Räddare I Nöden' - kommer att släppas den 7e April på Pope Records.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!