I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

För alla Dogge-hatare

Svensk Hiphop - Allmänt

2010-02-19 12:35
Dogge var ju grym på Melodifestivalen ... rimmar karnevalisch med festivalisch haha

2010-02-19 15:22
Kul att du jämför Promoes PROMOTION hos the voice och Maskinens VIDEOINSPELNING med att Dogge uppträder ihop med livets ord.. tycker du verkligen att du kan jämför det så?

2010-02-19 15:25
Trendnet, uppträder ihop med Carola. det var väl det jag jämförde med. whatever

2010-02-19 15:27
Carola är fan mer credd än den där josefine,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-19 17:51
OsvenskTiger, vad försöker du bevisa?

Easy

Säg what?
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2010-02-27 14:36
Organismens freestyleskola i Aftonbladet är 100 gånger pinsammare än alla så kallade "selloutgrejer" Dogge nånsin gjort combined. Dogge är en bra kille, whoa.nu's bullshit om realness kan suga min kuk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-28 00:10
Hur hittar jag Organismens freestyleskola?
Rappare

2010-02-28 00:32

2010-02-28 02:00
hahahaha lolol men satan vad bra promotion det är för kar'n, och jag ger mig fan på han fick betalt för det där också

2010-02-28 19:13
Haha, jag lovar att 50% av dom som hyllar Dogge i den här tråden nu, satt och hatade på honom i varenda jävla tråd tidigare.

Och människorna som hatade på honom tidigare för att han drog på sig en cykeldräkt och drog några keffa rader i en reklamfilm är ingenting. Alla har inte pengar, alla har inte en utbildning ens föräldrar betala och alla lever inte problemfria liv som er.

Bara för att ni glider in på en räkmacka i livet betyder det inte att alla andra gör det, vilket den här artikeln bevisar. Alla behöver pengar!

I vilket fall, big up till Dogge! En otroligt stark människa som lyckats hitta sin grej i livet, det respekterar jag. Till skillnad från alla bortskämda "hiphopskallar" på Internetforum vars mamma och pappa pröjsar deras kläder och sprit på helgen..

Hycklare..

Redaktionen

2010-03-01 11:26
Dogge är skoj.. Men han gör det bättre som multikonstnär än som rappare... ;)
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2010-03-03 14:58
Dirty-Dave P27:
Va?
Klart Latin Kings gjorde en bra grej för både sverige och för svensk hiphop, de mesta dom gjorde va förstås ur musikaliskt perspektiv rätt wak enligt mig, förutom några få softa låtar med klockrena beats, men jag tycker inte man ska ha nån streetcred om man gör reklam för Mc Donalds, hur gata man än va för femton år sen. Nu har väl han inte gjort reklam för just McDonalds men ni fattar va jag menar.

Nu tycker jag hela fenomenet dogge är hur wak som helst, känns som så fort ett program känner att dom måste ha en "invandrare" för att va pk, men inte vill ha nån som kommer å gnäller på att svenska samhället på många sätt är orättvist och att poliser per automatik tittar några gånger extra om en person är mörk å ser lite yo ut, särskillt om det är flera stycken som står bredvid varandra.

Aja, det är en annan diskussion, men min poäng är att media- å pengakåta dogge mer än gärna spelar dom i händerna å är med i programmet å ler snällt liksom.

Vore softare om nån som har nåt å säga är med, men det blir så lätt obekvämt då.
Ridå

2010-03-03 14:59
Okej, lite respkt ska han ha för att han vågar sig upp på samma scen som carola.
Ridå

2010-03-04 21:08
Tycker dogge förtjänar all respekt, men kommer alltid tycka han e en keff rappare! Han hade aldrig kommit nånstans utan Salazar bröderna. Men verkar va en jävligt skön kille

Och Salsa bröderna hade inte kommit nån vart utan honom.