I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sveriges mest underskattade rappare

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2009-12-10 21:36

Sveriges mest underskattade rappare

I Sverige har vi jävligt många grymma rappare, vissa bättre än andra, vissa TROR att dom är bättre än andra, vissa är bättre än andra men får inte tillräckligt med cred för det (tycker jag iaf).
En av dom snubbarna jag tycker förtjänar mycket mer recognition e fan Henok. Han e grym som fan! Han har jävligt originell stil och flow, han har bra texter och hans platta håller hög nivå på alla produktioner och spår som helhet.
Alla, även de som inte lyssnar på hiphop annars, känner till Adam Tensta och dom flesta Lazee. Men fan jag känner inte många som lyssnar på Henok. Kanske e det han som inte anstränger sig så värst för att synas. I vilket fall som hellst e Almaz Charming Child en av de tyngre plattorna jag äger, och jag har många!
Han fick väl lite hype i i början men va fan hände sen? har jag missat nått?

har gått o tänkt på detta ett tag. Finns det nån mer jag borde ta med i kategorin "sveriges mest underskattade rappare"? haha:p

peace!
/Ferdi

(Inlägget ändrat av Oracle 2009-12-10 22:04:38)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.