Producent
2009-12-09 22:50
2pacs gamla crew ger Helno creds?!
Hörni jag satt o kollade runt på svenska artisters myspaces, kollade in Helnos av en slump o såg kommentaren på Helnos MySpace , människorna som fortfarande arbetar med 2pacs material & hans officiella myspace har gett Helno creds! Visst jag vet att Helno är jävligt duktig men såna här creds borde uppmärksammas mycket mer än att bara låta det vara
beatguru
Såg kommentaren nu som först genom att hitta denna tråden! Fan vad sjukt, detta visste inte ens jag om. Antar det har att göra med BWS människor som Helno har saker på gång med! Riiiktigt fett är det iaf!
I got more kicks than Jackie Chan.
Graffare
2009-12-09 23:02
Det där är inte Pac's crew... En kommentar..... Oh Shit ..... Who The Fuck Is Helno.
Oj, vad arg? :( Det är ju skitkul att såna människor ger artister i Sverige sin support!
Graffare
2009-12-09 23:12
Du tillhör väl denna svenska rappare's crew eller så är du han själv med tanke på din forumsignatur. Jag antar att du bryr dig men jag bryr mig inte det minsta om någon som säger sig tillhöra Pac's crew har gett en kommentar på Myspace... Varför skapa en tråd på Whoa? Vad är det för diskussionsunderlägg egentligen? Ring Aftonbladet och TV4 och förmedla denna underbara händelse.
Yes jag tillhör Helnos crew:)! Vi har inte startat någon tråd, att bamzor gjorde det är väl bara ett kul sätt att uppmärksamma det. Förstår inte varför folk ska bli så jäkla sura så fort nåt kul händer för en svensk artist:)
Graffare
2009-12-09 23:20
Uppmärksamma något som är intressant istället. Myspace kommentarer trillar väl in överallt.
Mangola chilla på PMSen lite. Vafan no need to be hatin'. Glad för Helnos skull.
Mangola Ditt stolpskott varför tänker du ens tanken att skriva när du inte har något vettigare att komma med? Förstår om både Helno och Crewet blir glada. Vem hade inte blivit det? Och om du inte tycker att det är något diskussionsämne för dig kan du väl leta upp någon annan tråd?
http://www.johnlemon.se - varje dag
Graffare
2009-12-10 14:20
Det är inte ens Pac's crew som har kommenterat hans MySpace
Producent
2009-12-10 14:35
där kom avundsjukan. vem är det då?
Mangola: Låt killen få känna sig uppskattad!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-12-10 16:33
någon från Biggie's crew kommenterat min MySpace så ni alla kan ta och chilla ner litegrann.
Shit, Mangola chilla lite. Varför så bitsk? Get paid or get laid, så kanske du blir lite gladare :)
Mmm juste Mangola! Och Nej!, det är inte "riiiiktigt fett" att ha fått nån fattig myspacekommentar från nån som nickar Makaveli.
deepundercover
Graffare
2009-12-10 16:44
Det är väl ni som skall chilla lite när ni hatar mig för att ni allihopa är bästa vänner. Ärligt, den där kommentaren är ju ingenting att stoltsera med? Eller har Helno's karriär fått ett stort lyft nu?.... Jag är oerhört avundsjuk, haha. Ska inte skriva i denna tråd mer.
det är ju alltid roligt att få kommentarer på myspace, men det där såg ju mest ut som en typisk "Du har nu addat mig som vän"-respons... =)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista: Kan faktiskt hålla med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-12-10 21:53
DrKista: så varje tusende person som dom addar går dom in och skriver deras namn på i deras gb? :P "good lookin out the Homie Helno, do ya thing and keep grindin!" haha, skärpning plz
beatguru
bamz0r de flesta ställer in en automatisk hälsning som tack för vänskapen på myspace...
http://www.johnlemon.se - varje dag
Chilla lite o kolla Helnos bidrag till MBFIMG ist :)
2pac hade skämts
deepundercover
Skivsamlare
2009-12-11 11:42
Hörni jag satt o kollade runt på svenska artisters myspaces, kollade in Helnos av en slump Seriöst? om du vill proppsa en polare så är det en sak. Men att påstå att du råkade hamna på helnos sida av en slump när ni uppenbarligen känner varann är bara konstigt.
fair enough..
Hell Nooooo! För det första är/var Pacs crew Outlawz och för det andra.... vem e Hellno? (nej, jag vill inte ha svar på den frågan)
Oj, här var det muntra miner?Bilhhaa No shit, det menar du inte? Nu tror jag bamzOr menar crewet som i de människor som fick saker att hända utan att höras. Vem Helno är? Det märker du nog inom kort !:)
vet inte vem som ligger bakom den myspacen men lite lööv är väl alltid härligt! Tycker det är fett iaf! :) (Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2009-12-12 20:37:51)
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Moderator
2009-12-12 00:12
Tycker det är fett att han lyckas med sin musik och uppskattas av musiker på andra sidan havet! Helno är en av de mer talangfullare rapparna vi har, sjukt tung.
time isn't wasted when you're getting wasted .
skitrappare och vem fan bryr sig?
hahaha seriöst, jag är ingen hatare men jag är bara sjukt förvånad över att folk tycker att den här snubben är så grym eller är jag en hatare? har ju inget emot honom.. Diskutera!
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
HAHA VAFAN ÄR DET MED FOLK HÄR? jag själv hade blivit stolt kan jag säga, för en sån liten sak, vet inte, men joo, tror nog jag hade blivit det. sluta vara så bittra och whina. Visste inte ens att Helno var svensk, har hört en låt med honom faktist, tankade något "pack" från piratebay och där fanns den med, det är den enda låten jag minns från det, var faktist sjukt bra ska se om jag hittar den :) japp, 11 Helno - Tell Em How It Is (Feat. Paul Wall, Eboi) att han gjort låt med Paull Wall är fetare än vad ni som kommenterat troligtvis någonsin kommer uppnå i erat liv.
Men vad finns det att vara stolt över? "2pacs gamla crew" kommenterade ju inte ens musiken. Keep doin your thing etc - typiska myspace-hälsningar, säger ingenting. Visst, trevligt, men värt att göra en tråd om det? :D
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hahahaha Pinsamt. Patetiskt. Skryta på whoa när man får en GB kommentar av någon från the States. Som 2pac säkert själv aldrig träffat när han levde. Hellno suger. Jag hatar inte. Han suger bara.
Jag tycker det e fett att han får shine. Så enkelt är det. Att ni inte klarar av det är det bara att äta en skål med skit och dö. Jag har ständigt kontakt med C-bo det är 2Pacs favorit rappare och vi är bra vänner låt Hellno göra sin grej och grind han är en av få rappare jag feelar. De som grindar kommer att synas och bittra fittor kommer vara de som gnäller :) Sen är det en helt annan fråga om han förtjänar det eller inte. Jag tycker skit många här i sverige förtjänar inte ett bajs av den uppmärksamheten de får. Men man kan aldrig hate på att folk grind för att synas.
Det ända Shine han får är ju av er som diskuterar detta på Whoa. Är det Shine att få ett GB från någon som har nått med 2pac att göra? Rubriken är missvisande för det är inte Outlaws som ger "propps" ch det är inte änns det utan ett vanligt GB inlägg typ. Att ni förstorar det till att 2pac ska släppa en skiva med Helnoo och Anna Anka skämmer ju bara ut er. Förstorar till max tycker jag och sen gråter när andra garvar åt det.... jaja....
Moderator
2009-12-16 14:26
Vad är det med dig? En användare på whoa klickade runt och såg att Helno hade fått ett inlägg från någon lirare från 2pac's gamla crew och lät uppmärksamma detta för folk. Ingen har förstorat det något överdrivet utan det mesta som är sagt är att det är kul att det går bra för honom och att han fått shine om man ska räkna med det också. Tycker själv att han förtjänar detta som fan, var inte många år sen han kickade låtar här på whoa i 'Vår Hiphop' och har nu gått till att ha fått kickat med bland annat Paul Wall. Det är fett om något.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Shit, vilket snack detta blev både ur positiv och negativ synvinkel. Vi har inte postat detta, att bamzOr gjort det är väl just för att han tycker det är fett?. DalastDon, jag håller med dig. De som grindar syns, hårt arbete lönar sig. ramuz, right on point!
Producent
2009-12-16 19:12
Alltidrett det du skriver är att förstora, och det visade ju hur pinsam du är... visst?
va äre för fel på folk, sluta hata era avundsjuka pissluffare. Helno e tuung
http://www.myspace.com/akaamusik
och tupac är död btw :O
http://www.myspace.com/akaamusik
Konstigt P21 Förstorar jag??? hahaha. Jag skrev ju att ni förstorar ett GB inlägg som inte änns är från Outlaws. Har jag förstorat nått då?? Du är allt bra Konstig du. hahahaha
jag har läst hälften av tråden typ och min slutsats är: det här är bra reklam för Helno ju :D både för haters n lovers! :) you go Godspeed ;)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol