I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LågBudgetJoint ...nytt material

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2009-11-25 21:30

LågBudgetJoint ...nytt material

Hej!

Har lyssnat på HH sen början på 90-tal och i slutet på 90-talet bestämt mig för att ge ngt tillbaka i framtiden.

Kommer ursprunglingen från östblocket ,Polen för att vara exakt och har byggt upp min personlighet på både sidorna av gränsen.

Har skrivit ner en del grejer o bestämt mig för att fästa d vid beatet och det resulterar i ett par spår som jag lagt upp på myspace efter jag spelat d för ngra vänner som känner mig.

Känner mig inte redo dock att blotta min instrumentala sida då jag finslipar den biten fortfarande,därför har jag valt ett par intressanta beats som jag hittat lite här o där bla. i min lilla vinyl samling.

Blev hänvisad hit av en vän till mig för att helt enkelt få kritik av människor som sållar bort vardaglig musik och är minst lika kräsna som en själv när det gäller text,flyt o beat.

Vill absolut inte göra ngn slags marknadsföring eller gratis reklam utan vill att du tar dig nån minut för att lyssna på spåren ja lagt upp och ge kritik den kräver vare det är konstruktiv eller negativ sådan . mvh. Låg budget



http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=509894437