Allyawan
http://www.myspace.com/loosecannonbv
Kom ihåg att ni bara får välja en rappare , alltså inget kollektiv eller olika för vad gäller språk.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Producent
2009-09-12 16:30
då säger jag adam den lille
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Profilen, Glaciuz eller Narkimic Metazun
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Musikaliskt o rappmässigt.. säger nog Timbuk!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Topplistan: ADL 4 Afasi 2 Allyawan 6 Helno 3 Makkan (Industri) 2 Max Peezay 9 Organism 12 10 Timbuktu 2 Bubblare: Ken, Sam-E, Shazaam, Promoe, Färska Prinzen, Öris, Lorentz, Frej, Professor P, Leo (MBMA), Mackish Price
vf e folk så handikappade så de skriver 3-6 st?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Tom Piha aka. Max Peezay.
Kenta Blam
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
pst q
http://www.aktivdemokrati.se/
östblockarn
kasim upp i mixen hur gåre
Organism 12 12
Blunted in stockholm
lorentz
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Max Peezay Även om Helno också är jävligt duktig.
Wazaaaa
Aki lätt
"Charge it to the game, Ill bill myself"
willykopat lätt!!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Ågren!
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Färska Prinzen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Organismen.
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Organismen Allyawan, Stor och Shazaam är också jävligt bra, men Johan Hellqvist får min röst.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Organismen dirr!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Färska Prinzen!
svårt att välja alltså hm... Men jag lär nog säga Petter endå, mest pga nostalgiska anledningar och han har ju alltid gjort bra musik så :)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Organism 12
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Helno
Topplistan: ADL 4 Afasi 2 Allyawan 6 Färska Prinzen 3 Helno 4 Lorentz 2 Makkan (Industri) 2 Max Peezay 11 Organism 12 20 Sam-E 2 Stor 3 Timbuktu 2 Bubblare: Petter, Ken, Kihlen, PstQ, Shazaam, Promoe, Aki, Willykopat, Kenta Blam, Öris, Frej, Professor P, Leo (MBMA), Mackish Price, Östblockarn
Petter
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
haha, lite wtf på Unrealistics försök att citera Kihlen i sin forumsignatur.. "Med våran wu-tangiga, osvängiga skolengelska var man nog mest en tönt med en dröm om en mick och dom gula timbalandboots-kängorna" ska det vara. hahaha, inte ens nära.
Laxmacka crew, Labyrint, eller nåt crew yo yo Nää men blir nog organismen, blev mellan organismen eller afasi men de blir organismen! :)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag säger väl ken då !
Fucka ur!
Färska Prinzen
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=410872716
Hamba Tha Hood
Great som Tony Tiger!
Kashal-Tee
Jag hänger i rimnördarnas ringhörna
Jag kan inte bestämma mig... Måste sova på saken
stenström
Mc's are crawling out, eavery hole in the slums, You Be allright like blood money in a pimps cum, -Nas
Redaktionen
2009-09-15 22:35
Hur är det möjligt att ingen skrivit Paragon?Paragon.
soundcloud.com/brormusk/sets