I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Berätta om Leila K

Svensk Hiphop - Allmänt

2009-06-06 17:17

Berätta om Leila K

visst har man kunnat läsa lite här och var om henne, b.l.a i Fredrik Straages "Mikrofonkåt", men är det någon som sitter på annan fakta och/eller roliga och intressanta anekdoter?

I´m Scrammel, no not like scrambled eggs
I´m the weird strange dude with fucked up legs

2009-06-06 17:46

Leila K är ju grejen haha. Heroin är en jävla drog asså haha.

2009-06-06 17:53
"Bröd får fittor att se talang i Leila K. Sånt kan ni sälja på, rappare i stringtrosor med häng. Å ger bolagschefer rappad skit insmord på sin lem"

- Pst/Q
Blunted in stockholm

2009-06-06 20:05
för några år sedan skulle jag ut med en kompis och medan jag satt och väntade på tuben såg jag att leila och vad jag förmodar är en kompis till henne satt också och väntade. samma helg höll polisens aspiranter på och övade samordning så det var jättemkt poliser på den hållplatsen. självklart la de märke till leila, som när hon såg polisen började agera lite nervöst. bland annat dumpade hon en väska bara apropå ingenting. polisen gick fram till henne och började snacka med henne, frågade vad hon hette, om hon hade idkort etc och frågade om hon var påtänd men då sa hon att hon gick på subutex och att hon precis tagit en tablett, hon hade inget idkort på sig och hennes kompis hade inget öht utan honom fick de identifiera genom hans tatueringar och födelsemärken. när de frågade leila var hon bodde svarade hon att hon inte visste, hon var skriven på tvärgata till dalagatan men kom inte ihåg namnet. sen kom tåget, jag hoppade på, det gjorde leila med, tåget var packat för det var lördagnatt och alla kände igen henne, ett killgäng började sjunga electric och jag tyckte synd om henne.

2009-06-06 21:54
Leila K är en legend, hon må vara sådär men då det begav sig var hon grym.

det finns en ganska rolig intervju från 2003 i aftonbladet med henne från fängelset om jag inte tar fel.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2009-06-06 22:25
hoecakes: Den här? :)

2009-06-06 22:42

2009-06-07 10:41
tack så mkt, nu vet man lite mer iaf, hehe
 I´m Scrammel, no not like scrambled eggs
I´m the weird strange dude with fucked up legs
Producent

2009-06-07 14:39
usch fyfan.

2009-06-07 20:00
hoecakes F20
Du sa det.

Sen jag läst Mikrofonkåt när jag var elva år,
har jag respekterat henne. Hon är fucked, men hon är Leila K.
Rappat skitlänge.

2009-06-07 23:22
hehe en rockstar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-07 23:34
Joo precis den där, typiskt mig att inte ens orka kolla upp mina källor, på poptips (tv 4 nyhetsmorgon) med strage så tipsar han om fuck you, fuck you very much , jaa som ovan då, jag vart så övertygad av strage så att jag köpte den på ginza. Han är visserligen den journalist folk hatar mest men jag lyssnar typ alltid på vad han säger.
Men nu var det ju Leila - k, hon har väll antagligen adhd eller nåt sånt, förutom allt hon tar osv, jag hoppas hon lyckas ta sig i kragen och göra nåt igen.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2009-06-07 23:38
hoecakes: Var dokumentären bra? Såg en snutt på Youtube.

2009-06-07 23:49
Det finns dessutom 100 sidor på flashback

2009-06-08 01:07
vem bryr sej om henne? inte jag

2009-06-08 01:24
Vad gör du då i tråden?

2009-06-08 01:26
skillz

ha ha detta e ett forum, man säger vad man tycker, vad fan gör du här på whoa?

2009-06-08 02:14
Bara för att du inte bryr dig om henne betyder det väl inte att inte någon annan gör det?

2009-06-08 02:48
det_stavas_fel - Det är ett forum? Stämmer bra det men personligen så besöker jag bara de trådar som intresserar mig. Man behöver kanske inte kolla in allt som läggs upp?