Det känns ju tyvärr inte som att någon precis orkar bege sig hem till en vän för att lämna en röst på Whoa, inget säger ju att det skulle funka hos denne heller. Hoppas verkligen inte deltagarna missat viktiga röster nu, vilket jag misstänker många tyvärr gjort.
I got more kicks than Jackie Chan.
behöver jag säga de ens? Toffer
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
www.alazif.se twitter.com/alazifmusic
helno var lätt bäst, ingen tvekan.
Zittla - The Fatal
Hej på er... ni fortsätter väl rösta? vinnaren presenteras alltså i säsongsstarten sista fredagen i augusti... - Ametist
Ametist - http://www.ametistazordegan.com
Prendel eller Helno tar hem detta.
Jag blev lite paff faktiskt. Jag drar ifrån alla de grabbarna i hastighet och jag vet att i alla fall Helno är snabbare än mig egentligen. Därför blev jag lite förvånad. Beatet Helno rappar på gör det att antingen får man rappa i den hastigheten Helno rappade i eller får man rappa dubbelt så snabbt vilket är hopplöst. Skulle speedat upp beatet lite Fredrik, då hade det varit snabbare och du hade utan problem klarat av det. Men my man Helno tror jag tar hem titlen hur som helst. Ciao Albin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sorry, trodde hela "The MC" grejen var om vem som var snabbast. Då menar jag Prendel och Helno.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-07-27 14:55
Helno! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
toffer va skönast, han får min röst
Bara tre veckor kvar at trösta nu. Vill bara påminna.
NI röstar alltså här:
Klicka!/ efter att du lyssnat på bidragen här under "The MC 2009 - vem vinner"
Klicka!
Moderator
2009-08-03 22:04
Bra att du länkade det, hade glömt rösta :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
nu har jag röstat på helno.
Zittla - The Fatal
Har inte hört alla men diggade faktiskt toffers insats växer lite med lyssningar... Hade gärna hört Helno på svenska
Webmaster
2009-08-18 17:23
Hej på er! Jag har kollat igenom loggar och dylikt på omröstningen och jag kan inte se några konstigheter. Uppenbarligen verkar det ju strula för ett par personer men å andra sidan verkar det ju ändå funka bra för majoriteten. Vi har fått in en bra bit över 1000 röster och rösterna är ganska väl spridda osv. Men oavsett är det inte bra att det ens kan misstänkas att nåt är knas. Men jag är 99% säker på att allt gått rätt till och det som kan ha hänt är att vissa som velat rösta inte har kunnat göra det p.g.a vårt system av någon anledning har trott att du redan har röstat. Vi ska byta ut systemet vi har för omröstningar till nästa år och förhoppningsvis ska det inte finnas skuggan av oklarheter då! Kul att ni röstat och att alla är så engagerade!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Detsamma hände mig. Jag gick in på Whoa-sidan, och det stod, på en rad: "Deltagare (i bokstavsordning):" och så på nästa rad: "Tack, du har nu röstat på Marcus Larsson." Jag tänkte inte lägga min röst på Marcus Larsson och ingen annan kan ha varit inne på min dator och röstat i tävlingen. Jag tänkte: kan den här Metropol/Whoa-tävlingen vara så poppis att det såhär många gånger varit två personer som röstat i tävlingen och haft samma IP-nummer? Det verkade osannolikt men jag kom på, att jag först hade försökt rösta utan att vara inloggad på Whoa. När jag nu försökte igen, efter att jag loggat in, gick det galant. Så omröstningen verkar bara fungera för folk som är inloggade med konto på Whoa. Jag fick iallafall lägga min röst på Ami Baldeh. Go!
Why Baby Why? www.yby.se
hehe. måste säga att toffer hade fett skön text.
Zittla - The Fatal
Hela jävla röstnings skiten e ju typ buggad, har testat gått in på omröstningen å kolla ett antal ggr å varje gång så läggs en röst på helno utan att jag ens röstat... WTF ?? Helno hade 130 röster inatt å 1100 nu, antar att det är nå bugg shit. Vinner helno så är det pga att det är "buggat".
Vetefan vart man röstar men Helno var fan galen. Rösten går till honom i vilket fall som. Skulle vilja höra mer av honom. Någon som har något?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Satt och lyssnade igenom alla bidrag och förstår inte varför folk tycker att hastigheten spelar störst roll, haha. Min röst gick till KODIE för skönt flow (speciellt en bit inpå versen), skön känsla och tungt budskap till skillnad från många av dem andra som inte sa så mycket med sina texter. Sen föredrar jag i och för sig engelsk rap framför svensk. :) shit va långt detta blev nu, big up till kodie iaf! Love!
här får du lite kärlek
Redaktionschef
2009-08-25 21:09
donk1n> läs Stucks inlägg.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
jag får inte ens upp omröstningen ;p
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
Redaktionschef
2009-08-29 11:55
därför att omröstningen är avslutad. Vinnaren presenterades i gårdagens program.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
vart kan man hitta gårdagens program ?
vem vann?
www.youtube.com/prendel
Redaktionschef
2009-08-30 00:50