I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Artist på ZTV

Svensk Hiphop - Allmänt

   
Producent

2009-06-02 18:48

Artist på ZTV

Först vill jag ursäkta om jag nu kanske råkade hamna fel!

Men now to the issue, Det är såhär att det fanns en låt på ZTV som spelades någongång, med en svensk snubbe jag inte hört någonting från innan och minns inte vad artisten hette, då jag bara fick hört låten en gång.

Detta var rätt längesen, runt förra sommaren om jag inte minns helt fel men jag har inte kunnat sluta tänka på det, väldigt jobbigt att jag inte kommer ihåg varken artistens namn eller låtens titel men skulle väldigt gärna vilja få höra den igen!

Nu till låten och videons beskrivning:
Låten kändes lite lagom svensk "oldschool", slingan kan mycket möjligt ha varit svensk och det lät som om det var någon flicka som sjöng samplingen, typ "la la la la" eller något såntdär :/.
Videon utspelade sig, om inte under ett enda långt klipp, under långa klipp och kameran liksom följde med snubben dit han gick. Han vandrade runt bland radhus och väldigt mycket människor, kan ha varit dansande folk runt honom medan han promenerade och hejjade på folket i sin omgivning.
Videon kändes med andra ord väldigt somrig, och utspelade sig utomhus i ett bostadsområde. Kanske kanske var den svartvit också, men det kan vara något jag bara fått för mig :/.

Aja, hoppas någon här kan hjälpa mig, tacksam för svar!
Peyys!

I'm Just A Human