..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt..
Glömde skriva tracklisten, so here it comes: 01. Intro Prod. Spell 02. Crossing The Bridge Prod. Masse 03. Top Of The Top F. Promoe & Caribinghi Prod. Astma & Rochwell (Album version) 04. G.R.I.N.D Prod. Logophobia 05. Comin Through Prod. ProActive Beats 06. You! Prod. Logophobia 07. The Essence F. Masta Ace & Supersci Prod. Sakke Aalto 08. Beatdown Prod. Logophobia 09. Champion Prod. Pankin från Molemen 10. No! Prod. Logophobia 11. Throwback f. Mr Noun(Supersci) Prod. Masse 12. Same Ol Streets Prod. Masse 13. Alive! Prod. Logophobia 14. Circle Of Trust Prod. Kush Foreal 15. Mr Judge F. Caribinghi
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
Redaktionen
2009-05-25 16:54
Låter riktigt bra... Logophobia tycker jag fan är världsklass...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Logophobia tycker jag fan är världsklass... Likaså Prop! ;)
Svensk hiphops framtid! Fet skit!
Hej
Ah goes without sayin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Logophobia är helt sjuk. Prop Dylan är helt sjuk. Gästerna är helt sjuka. Ska bli så jäääävla fett. Men jag väljer dock att inte lyssna på're nu : D
Blunted in stockholm
kan inte vara annat än bra, inte lyssnat ska göra när ja får tid. Prop släpper alltid fett så behöver knappast oroa mig.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
känner igen champion, tror den har körts live.
Galet.
Korrigering i låtlisan: ProAktive Beats ska det stå samt PANIK from Molemen.
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
Fan att jag inte har ljud på denna dator........ men verkar sjukt fett, prop dylan gör knappt några dåliga låtar känns det som så det blir definitivt ett köp. Underbart!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Lätt Sveriges bästa engelsk-språkliga rappare. Detta låter jäävligt fett! Logophobia och Masse är bättre än många producenter i USA. Blir nog ett köp om cashen tillåter. The Essence.. god damn! Kan någon lägga upp Can You Imagine från förra plattan? Har för mig att den var gratis-mp3a.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Producent
2009-05-27 02:35
låteer såååå fett!!! fan va gött prop
sjuuukt fett! levererar som vanligt o cementerar sin plats som en av sveriges 5 bästa emcees. crossing the bridge, the essence, no o champion är mina favoriter. givet köp!
Ingen som kan lägga upp Can You Imagine? Dvs om den har släppts som grattis mp3a.
Sjukt jävla bra.. Sitter o lyssnar om låtarna om och om igen.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Låter riktigt bra, ser fram emot skivan! RANDOM BASTARDS
randombastards.com | twitter.com/randombastards Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip
Någon mer än jag som tycker han är överspänd?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Tungt!
MCaliste/BlastOff/SB/Fjärde Världen www.myspace.com/blastoffcaliste
glöm inte releasefesterna... se länk nedan
Catapults Ent.
Lätt bästa skivan i Sverige 09!
köper sällan skivor men detta måste man nog sponsra kapital på om ekonomin tillåter :)
JKIBMM
Satan vad bra detta är! Lyssnar igenom albumet nu, gillar det som fan. Prop Dylan och Logophobia är en galen kombination.
låter grymt bra!!! big up!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Kitti.. Word!