I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mybestfriendismygrind + Aggro = Tävling!! (Maskinen och Simon G)

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2009-03-22 18:23

Mybestfriendismygrind + Aggro = Tävling!! (Maskinen och Simon G)

När han inte blgogar sönder sina armar och gör halvhjärtade gästinhopp på veckans mp3a, tecknar Aggro serier.

Sen 2006 har jag släppt hyllade seriefanzines och publicerats i diverse tidskrifter.
I april återgår jag till att skämtteckna om svenska hiphopen (Fast till skillnad från den där skitdåliga tecknaren på streetzones sida, så är jag lite visare och lite duktigare på att teckna). Den celebra hemsidan "mybestfriendismygrind" kommer publicera mina ikonoklastiska verk under varje lördag i april (Hoppas jag, David Husslehoff har inte ens fått dom första teckningarna av mig). Här är ett smakprov.



Nu kan DU vara med och bestämma vad Sigge, Fredrik och Albert säger. Kom på den bästa repliken och maila [email protected]. Vinnaren får sina repliker publicerade + mina tre hyllade seriefanzines, "fur elisabeth", "längst fram i taxin" och "bokstaven E".


Http://hanneshopf.blogspot.com

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.