AKEM går kanske att få tag på via ASTMA eller SCOOB ROCK (S DASH ROCK), testa det. Han har släppt en hel del skivor efter PPB tiden om jag inte minns fel. Fronda vet ju alla vad han sysslat med (www.fronda.se) Kenta har släppt en (2?) skivor sen PPB och en gratis Net-play (www.kenta.se) Close Crative Comrads (AKEM & SCOOB ROCK) verkar vara lagt på is, jag har inte hört mer om dem sen deras skiva kom EL SHERIFFO har släppt en CD och jobbar nu med Large Money Entertainment (LME) Mi Casa Productions verkar vara lagt på is med artister från den samlingen (Rico Won, GTICY mfl har släppt skivor sedan dess) Respect My Hustle (RMH) har nog ingen missat vad de håller på med Ship Of Fools la väll ner i samband med att deras skiva (samling) på PPB kom, rätta mig om jag har fel Planeten Jorden har om jag inte misstar mig bildat gruppen Motvits! Kamphundar, från vilka Käp & Ajevs (var väll med han med) har släppt skivor/EPs själva efter. PL-13 släppte nog bara den skivan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.