I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-09-12 19:41

Gubb....

jag är en hiphop/rap älskare, lyssnar på allt... jag lyssna på gubb mitt liv som hund för några år sen o fastna som en spruta på sin jonkare..

Men min fråga är? va FAN HAR KILLEN GJORT? han har droppatmassa album med skit, så plz kom tillbaka i ditt tankesätt, det sättet som när du kickade mitt liv som hund... du kanske vill ge props till folk, ge chansen till andra, men va fan styr upp allt då, du har ju kapaciteten...
NÅN som har nått att kommentera runt detta?

ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?

2008-09-12 19:53
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Jag håller ju med om att "Hundliv", "Respekt" och typ "Verbalt Rån" är renodlade gbgklassiker som kanske kommer vara svåra att överträffa men..

du kanske vill ge props till folk, ge chansen till andra, men va fan styr upp allt då

vad menar du med det? utveckla.
Västkust Rockerz

2008-09-12 20:26
alltså jag älskar snubben, o hans sätt att uttrycka sej.. men d känns som han har bjudit in snubbar som får agera fritt, det e gubbs stil man vill ha, hans tankar o känslor inte massa blin bling rap... vill ha ångesten tillbaka i texten... om man jämför med pusher filmerna, ångesten ska komma tillbaka...
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?

2008-09-13 15:18
hahaha jag fattar vad du menar kvv8, men du kanske skulle tänka på att formulera dig lite bättre :) Det låter ganska luddigt som det är nu...

Fölr övrigt så är Pusher bland de bästa filmer som har gjorts!
http:www.soundcloud.com/2childish2
http://www.youtube.com/2childish2

2008-09-13 19:06
vill ha ångesten tillbaka i texten

Ens texter är ju ofta hur man mår`och vad man har i huvudet, gubb kanske inte har ångest längre och därför skriver om annat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-14 21:45
jo om man ska vara kvar vid ångest så e pusher fin...
fan om ja bara visste vad ja satt o fundera på när jag skrev detta inlägg... haha herrejesus

2008-10-23 06:45
mannen du kan va lugn, gubbs sinnne har sjukt mycket tankar om allt, bara att vänta, höra och se

men samtidigt vill vi oxå bygga upp vårat label och kan ej bestämma vad andra ska rappa om, och ärligt talat, i sveriges hip hop klimat så behövs det collabos, för som jag sagt förut, ingen hjlper oss, vi gör allt själva, skulle vara skoj att få lite props ngn gång, men men, life´s a bitch and then i live on an yalls die, örnen har gett mig en chans ha ha

mvh illizit fam
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Rappare

2009-08-19 12:09
NO WORRIES KVV8 .... NÄSTA PLATTA :PLASLM:23 ÄR EN PLATTA SOM HAR GANSKA MYCKE GÄSTER MEN MINA SOLO LÅTAR KOMMER ATT GÅ TILLBAKA ENDEL TILL DE MÖRKARE STUKET, NÅT MITT EMELLEN KANMANMLA SÄGA. HOPPAS DU KOMMER DIGGA DEN.
LIVER HAR SUGIT FETT SISTA 6 MÅN SÅ JAD DU FATTAR DU SÄKERT ATT DET KOMMET AVSPEGLA SIG PÅ LÅTARNA, SEDAN KAN JAG JU INTE BA DROPPA EXAKT VAD MAN VILL FÖR ATT FÅ GIGS, HJÄLP AV STÖRRE AKTÖRER ETC ETC .

SIMMA LUGNT MANNEN/g
GUBB - PSALM :23: Nya albumet UTE NU ! via whoa.nu el best den limiterade tryckta uppl direkt fr [email protected]

2009-08-19 12:42
ey mannen ta det lungt med caps lock
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET