I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

cleo och heli

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-05-14 17:41

cleo och heli

dessa brudar är grymma, vart hittar man deras musik och när kommer dom släppa något ?

tack på förhand

2008-05-14 18:33
heli´s vers på ismens senaste är feeet.. sen medverkar heli på den svenska underjorden LP:n också å säkert mycket mera.. Cleo har väl nyss släppt en ny singen vad jag vet.

2008-05-14 18:34
www.cleomusik.se tror jag cleos hemsida är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-19 21:16
Cleo the queen!

www.cleomusic.se
www.myspace.com/missaoui

Kolla in videon till singeln "Witness the empress"!
Kvinnan gästar även på vår platta, finns på www.ismen.se!
WWW.ISMEN.NU

2008-05-19 21:53
Heli släppte en platta för några år sen som hette 48 timmar. Kolla även i Mp3-Arkivet där finns det 1-2 låtar med bägge.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-05-19 22:00
Du kan även kolla med Heli på whoa
och Majspäjs
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-05-20 11:12
Kolla upp Heli´s skivor:

*Öronknark
*48 Timmar
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2008-07-05 21:47
Silence, du lät fett fin i bilen med Houman, men ärligt... Heli, västerås? Är vi inte över det där? Det är ju bonnit fan. Skulle du inte skämmas o dra en låt från öronknark på en spelning på spy bar?
Glenn?

2008-07-17 17:38
Cleo lirar på Ung-08 i Kungsan 12/8 tillsammans med en massa andra svenska rappare..
goddamnit.se/trooligt

2008-07-18 16:00
savve P31

"du lät fett fin i bilen med Houman"..... va?

sen undrar jag vad Heli har gemensamt med Västerås?

jag skulle aldrig skämmas för att dra igång en låt från skivan "öronknark" om jag spelade på Spy Bar, men det skulle däremot aldrig falla mig in att spela någon låt därifrån enbart pga. att det skulle vara helt fel publik att spela låtar med en artist som Heli, eftersom majoriteten av publiken på Spy Bar inte bryr sig om Svensk hiphop för fem öre.

MEN kenraz P22 frågade var man kan hitta låtar med just Heli, och därför tipsade jag om hennes två solosläpp i denna tråd.
DJ

2008-07-18 16:23
Hur kan jag helt ha missat 48 timmar?

Nåja..

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2008-07-19 23:44
Silence,

Satt inte du i bilen med Houman för någon månad sedan, möjligt det var någon annan. Har för mig det var du.

Du har ungefär lika mycket humor som hennes Västeråskompisar, hon är väl ihopp med den bonnen från skåne? Svensk rap? Heli? Näh ge dig, rimmar som en Israelisk militärkvinna från Colombia, vad fan vet hon hon ak47'or och kriminalitet? Om man ändå ska gå på soss kan man väl göra det på ett trevligt ställe, typ Skövde eller nått... Det blir som en parodi på en parodi d6aa fast med en brud som slänger sig med samma löjligheter.

Glenn?

2008-07-21 12:01
savve vad försöker du säga? försöker du ta bort rätten att rappa för henne eller vad ?

Heli är en grymt duktig kvinnlig mc som drar av dom flesta om det skulle gå till en battle, no doubt den kvinnan har ordförråd som skrockar dom flesta medelålders män som du.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-07-21 12:03
och varför skulle inte hon veta något om kriminalitet för?

Du måste inte komma från harlem eller rosengård för att kunna rappa om dessa saker då det infilterar människors vardag hela tiden.

Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-07-21 12:24
savve P31

aa, det är möjligt att jag satt i samma bil som honom:)

"Du har ungefär lika mycket humor som hennes Västeråskompisar"
ok... men jag fattar fortfarande inte varför du nämner Västerås och Heli hela tiden då Heli inte har något att göra med Västerås pga. att hon bor i sthlm men är från skåne.

fast det är ju öppenbart att vi inte delar samma uppfattning om Heli, som enligt mig är en utav sveriges bästa kvinnliga emcees. (känns som om Peshi är den enda som kan mäta sig med henne) + att hon skulle kunna spöa skiten textmässigt ur stora delar av alla våra manliga artister som kallar sig rappare/emcees i dagsläget.

ps. japp, hon är fortfarande gift, har barn och bor tillsammans med "bonnen" från skåne: kalle kath. antar att du även tycker han är dålig eller?