I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-27 21:11

mbma?

vad händer med dom??????skiva på gång???

2008-04-27 21:16
de gästar på Öris mixtape, som kommer i slutet av denna månad (som MP3 och troligtvis CD) om allt går som det är sagt. (som gupp då alltså, Organismen gärstar även på Blåljus 2008 där under deras gemensamma namn Ungdumshälsan)
annars vet jag inte vad som händer med dem men de jobbar väll på som vanligt.
Nästa PST/Q album kommer väll runt 2015 om man skall se till hur lång tid det första tog att släppas.
Organismen släpper troligtvis album i år (kolla svenska skiv-släpp-tråden)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-27 21:19
Leo och Seron har lagt av.

Dj Large jobbar väll på Sounds Of Sweden vl.2
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Groupie

2008-04-27 22:10
fatta vilken jävla grej en mbma platta skulle vara
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.

2008-04-28 13:15
nej grejen är att det inte skulle vara en sån jävla grej. Det MBMA som upplevdes i början av 2000-talet kommer inte tillbaka. Stilarna har skenat sen dess och det faktum att det bara är två rappare kvar i gruppen gör faktiskt det hela lite tråkigt. Men två är bättre än en och nog fan kommer det bli fett, men den som tror att det kommer låta likadant som "förr" lär bli besviken. Detta tror jag.
ja, så är det.

2008-04-29 06:38
Jag tror inte att du skulle låta som förr, men fett som fan LÄR de bli om fallet skulle va att dom skulle släppa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2008-04-29 16:20
Det var mera att det bara skulle släppas en skiva som skulle bli en jävla bomb, hur det skulle låta är en annan femma, troligtvis bra :)
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.

2008-04-29 16:23
tyvärr känns inte MBMA (som grupp) så intressant längre. ser heldre att organism & pst/q jobbar på solo-album i stället (med lite gäst-insattser på varandras album).

2008-04-29 21:22
Står det inte i nya numret av Kinsize att det kan komma på tal om ett MBMA+Chords+Looptroop+Timbuk album? Är inte säker skummade bara igenom snabbt förut, skall checka sen...

skulle ju vara en bomb att ta i, i så fall...