The Narcs - Temporarily Forever
Var finns denna skiva att hitta? Minns jag inte helt galet så fanns den att ladda ner på deras sida för ett par år sedan, men nu hittar jag inte skivan någonstans. Är väldigt sugen på att höra den igen, speciellt låten Bad Times minns jag att jag diggade som fan. Om någon har den och är sugen på att slänga upp den någonstans så holla, är riktigt sugen! Tar förgivet att det är okej eftersom den fanns att tanka gratis. (Inlägget ändrat av Mabande 2008-06-08 13:42:10)
oh fy fan vad länge sen det var man hörde nå från the narcs! försvunnit ur mitt minne typ :P
((MAAD))
finns surberian heroes eller vad den heter me på den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I want it !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kolla i köp&sälj i McShit senaste tråd, han ska sälja bl.a denna.
Kan tänka mig att Bucc kanske har några ex. kvar. snacka med honom här på whoa.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Känns ovärt när han inte varit online sen i februari. (Inlägget ändrat av Mabande 2008-06-08 14:04:07)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
ja har den orginal..fet platta
Jag är helt övertygad om att jag har köpt plattan, men jag har inte sett till den på (minst) fyra år :(
Skivan på recordhunter. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Sålde mitt ex på Record Hunter för ett tag sen...
Redaktionen
2008-06-10 14:05
Skönt att någon gjorde en tråd om detta, har länge tänkt göra det själv.. Minns att ja köpte plattan när den var relativt nysläppt och diggade den som fan. Tyckte inte att Planet Euthanasia var hälften så bra ens men självklart så har TF-skivan försvunnit spårlöst, har bara kvar omslaget nu.. Är det ingen som vet var den kan finnas till salu? Vore grymt och återköpa den, lär ju dessutom inte kosta särskilt mycket nuförtiden..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Temporarily Forever går ju att få tag på, har den själv nu. En låt jag däremot söker efter är The narcs - War, trodde den skulle vara med på skivan men icke! :(
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck Vart går den att få tag på någonstans då?
Hade helt glömt bort dem! Nu blev jag sugen på att höra planet Euthanasia skivan :/
Producent
2010-09-15 19:14
Seriöst??? vem fan är det som tar bort mina inlägg hela tiden?? Den som gör det kan väl för fan säga till VARFÖR !!!??
Man får väl inte uppmana till nedladdning eller så, inte för att jag tyckte du gjorde det, men det är ju känsligt här....
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Producent
2010-09-15 20:31
Ja men då kan dom väl säga det ist för att bara radera inlägget, man börjar ju fan undra om man har fått alzheimers... Och står det inte i "whoa reglerna" också att att om en moderator osv tar bort ens tråd eller inlägg så ska dom säga till varför?? eller har jag fel? Trodde inte att nån skulle bry sig så stenhårt att dom finns att ladda ner gratis med tanke på att skivorna har några år på nacken...
Dom gör lite som dom vill, vet inte om dom måste säga till, men den finns att ladda ner, känns inte fel att säga det tycker jag, man länkar ju inte direkt till något...
Det som står i reglerna är:
Om en moderator eller admin rensat bort inlägg som du postat, så låt bli att kommentera din åsikt på detta i den aktuella tråden, detta tar nämligen bort fokus från vad diskussionen är tänkt att handla om. Acceptera istället att ditt inlägg plockades bort för att det på något sätt bröt mot det gällande regelverket på communityn. Läser du igenom reglerna så hittar du med största sannolikhet orsaken till varför ditt inlägg togs bort. Skulle det dock vara så att du fortfarande inte förstår varför inlägget togs bort så kan du kontakta någon av oss admins eller posta en tråd med dina synpunkter i "allmänt om whoa". Om du får ett inlägg borttaget är det inte ett så gigantiskt svårt antagande att göra att du inte ska langa in samma sak eller någonting snarlikt igen.
Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag har både Temporarily Forever och Planet Euthanasia, som jag gärna säljer. Skriv ett meddelande till mig här på whoa.
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords