Martin Zamora
nån som vet vart man kan få tag i musik från han? förutom på hans myspace som man kan tanka EN låt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toffer!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fråga han på whoa: Kunnta
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
nån som vet när hans mixtape e klart? folk väntar.. va heter hans musikstil ens? fattar inte :D han rappar till techno beat, asskönt. nån mer artist som gör så? TIPSAAAAAAAAAAA eruy snäll
Producent
2008-08-31 23:31
Rap?... Adam Tensta kör väl något liknade.
".............hookar upp med en kontakt, som vill ha nått hasch, oavsett mängden, du vet att jag kan ordna, marke med zamoooorrrraa.........."
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
kommer släppa mitt tape innan slutet på oktober nu _kicko: sorry att du har fått vänta så länge hehe, shit happens peace
www.twitter.com/mzamora036
_kicko : Någon som gör något över techno beat är Lorentz och M.Sakarias och dem göre fett fett fett mycket fettigare än detta fett.
Peace out, get laid !<br><br>
tjuckhuve : nån låt ni gjort? langa upp isf?! =D kunnta : i slutet av oktober?!?!? shit va länge! men de e väll som de e....... Zelay ´: haha, aah ja vet.. men dom har man ju nött sönder
tapet kommer att bli bomben!!
vilken härligt osvensk kötthantering
vill bara understryka att det inte direkt kommer vara nåt "techno-sound" hehe, gjorde lite låtar på grimebeats innan men detta kommer nog inte låta riktigt så elektroniskt hehe, dock finns det ju vissa låtar med dom elementen.. shuu
f dat! vi vill ha den där turkdisco skiten!
ere nå drygt o vänta elle????????? :(
det kommer va klart inom en månad!
kom igen nu, de har gått mer än en månad nu!
vill inte va tjatig, men du lovade tapet för typ 2 månader nu????????????
jag är med på teeejpet, la la la la laaa laaaaaa
WWW.ISMEN.NU
Ska fan bli skoj å höra hela grejen! Har fått lyssna på några låtar å de låter jävligt fresh faktiskt! Mkt kul gäster också som jag har förstått det!
vart haru hört dom låtarna då?
Alexis Weak är väl den enda som rappar över riktiga techno beats. www.myspace.com/alexisweak
_Kicko - Han går i min klass, så via hans laptop..
går ni i skolan fortfarande elleeeeeeeeeeee? haha.. men säg åt han o slänga upp tapen NU då! :D
_Kicko men shit, låt det ta den tid det tar för att det ska bli bra, jag är säker på att han hör av sig här när tapet är ute.. och btw så finns det något som kallas högskola nuförtiden.
_Kicko - Han finputsar de sista nu som jag förstår de.. Sen ska de mixas å sen släpps skiten!
Sitter han och finputsar fortfarande????
ny låt med bla Zamora på www.myspace.com/toffer136
Undrar faktiskt med. När släpps det? Samma med Toffer, fett segt ju..
ellerhur, ingen som vet elle????
d finns en snippet på youtube. varsigod
http://www.diggidave.blogspot.com
jo men den hörde man ju typ 2007 eller 2008!