I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny talkshow med Simon G från Las Palmas

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2008-04-13 11:51

Ny talkshow med Simon G från Las Palmas

Jag ska vara programledare för en talkshow i minst 6 avsnitt. Det blir på måndagskvällar med start den 14:e april. Vi kallar det ZTV Presenterar: the Simon Gärdenfors skräpkultur-show. Jag kommer att fylla programmet med tecknade serier, godisförpackningar, flipperspel, tips på risiga komedier, skämtartiklar, slapp litteratur, snabbmat, tecknad film och annat som ligger mig varmt om hjärtat.

Kl 22:00 imorgon (måndagen den 14:e april) drar det igång. En show på ca 45 minuter. Kanalen är ZTV. Programmest heter ZTV Presenterar. Min debut som programledare. 

Temat för det första programmet är godisförpackningar. Gäster i studion är Annica Triberg som skrivit Nostaliboken om godis och glass, samt David Liljemark som ska prata om tuggummikort. Space-bilder närmare bestämt.

Vi tar även en titt på min privata samling i mitt hem... plus att jag och Alexandra Brixel vibbar in dagens utbud i en svensk godisbutik.

Första avsnittet av 6. Kan bli det mest insnöade som visats på TV någonsin.

Senaste infon finns på www.simons120dagar.blogspot.com