Kaggen vs Motti ?
hey boys n girls, undrar bara vart dem hära dissarna har tagit vägen, dem var riktigt sjukt sköna så skulle vilja ha dem just nu.. Antar att kaggen och motti raderat dem pga olika anledningar och blivit vänner, men någon sitter väl inne med dem ? lägg upp dem isf vore fett snällt ! hade, peace!
Peace out, get laid !
jag har dom men vettefan om ja får lägga upp , varken kaggen eller motti kommer nog digga det, antar att dem skäms ganska mkt för dom liksom.
Wiiieee
Dem är glömda för länge sen. END OF DISCUSSION!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem bryr sig ? dem är bra jag vill ha dem, vore jävligt schysst. annars taru min msn och kastar över dem : )
[email protected] holla at me peaace!
Peace out, get laid !<br><br>
Jag har dem. Hähä.
Jag är jointen
har kaggens, men har inte hört mottis, plz kan någon slänga upp? :>
B
OSTbre sånna som du borde skjutas
snorbuse , Vadå dom e glömda för länge sen, e du cp eller? har man spelat in nånting får man fan stå för det också, skiter väl fullständigt i om Kaggen o Motti inte vill att låtarna ska spridas. Jävla skojare.
OSTbre P16 , lägg upp dom då din tjockis.
Jag vill också ha dom:)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Håller med Primus, langa upp låtarna
/ / Grana
Är det någon som har beatet som Motti använder?
myspace.com/saunastreetlabbe - Labbe
Tack Chub, det var gulligt, finns det fler så lägg upp dom också.
Dem andra också please ; ) vore niiiec ! :D
Zelay Till skillnad från dig så respekterar jag dem både nog för att inte slänga upp någonting de inte vill ha uppslängt.
Jag är jointen
OSTbre P16 , Hahaha vilken skojare du e bre, "respekterar dem både nog för att inte slänga upp någonting de inte vill ha uppslängt" Gå och lägg dig mannen. Vadå respekterar? Dom släppte väl själva låtarna här på whoa eller har jag fel?
Vem i helvete bryr sig om att det inte är beef längre och att de inte vill att låtarna ska spridas.
Nu är det så att jag och många med mig vill ha den kompletta samlingen dissar som gjordes i den här patetiska beefen så att vi kan skratta gott sen.
Om Kaggen eller Motti och deras "fans" inte vill att låtarna ska upp är ju inte relevant.
Förresten, varför säger Kaggen att Motti är tjock?
Kaggen e ju inte så smärt och smidig själv, hade dock för mig att Motti var smal, kan någon förklara?
dom planerad beefen ihop för att ge varandra hype
Jalla idiot systemet stänger snart!
svensk hiphop!? finns ett jävla audioforum.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista P21 , När det kommer till världsstjärnor som Kaggen och Motti duger inte audioforumet förstår du väl?
SönderSlagen P18 , haha allvarligt? konstigt sett att ge varandra hype på, visst båda killarna e duktiga på att rappa men dom här dissarna är ju på så jävla pinsamma att man inte vet vart man ska ta vägen. Lägg upp dom andra:)
Jobbigt för dig PrimusC. Kan ju för övrigt upplysa dig oma tt jag lyssnade på kaggen när jag var 13 år.. Känndes helt rätt då!
Jag är jointen
OSTbre Känns det inte fel att ha Kaggen-låtar på din dator nu då?
Wazaaaa
OSTbre: Måste bara fråga dig om Kaggen fanns för tre år sen? Var han aktiv bland annat på whoa?
Rappat skitlänge.
trEtton> Mmmtyp.
Jag är jointen
DrKista P21 din jävla nolla admin som flyttade tråden, så snacka me dem...jävla nolla än en gång.
OSTbre P16 , jaså det duger inte åt nådig herrn längre?
Vad är det som gäller nu då?
PrimusC> Bra musik mestadels.
Jag är jointen
Vad finns det för låtar i denna beef? Kaggens öppningsdiss till motti Mottis svar Kaggens svar Något mer?
Det finns, Kaggens första diss. Sen så dissade motti tbx. Sen gjorde Kaggen en till diss. Har alla dom låtarna.
Producent
2008-06-28 16:19
lägg upp då, istället för att skriva att du har dom.
vad har folk för fel? är du en sån som har en tändare men säger nej när någon frågar om eld? sånna som du ska ha spö !
Sry men jag vet inte hur man gör det. Typ alla kaggen låtar finns att ladda hem på www.thepiratebay.org
Finns ett pack med massa låtar
http://www.speedyshare.com/767316578.html Gå även in på Thepiratebay. Där hittar ni ett pack med alla kaggens låtar
Producent
2008-06-28 20:07
vad har folk för fel? är du en sån som har en tändare men säger nej när någon frågar om eld? sånna som du ska ha spö ! Varför ska han ha spö?`