I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hände med Palestine & Kollektiv kanalisering?

Svensk Hiphop - Allmänt

Manager

2008-04-07 22:27

Vad hände med Palestine & Kollektiv kanalisering?

Hittade Palestine's singel "Bledi" i min skivhylla precis och lyssnade igenom, bra grejer men vad hände egentligen med honom? Någon som vet om han släppt ett album efter denna singel, kan erkänna att jag inte haft så stor koll så om det kommit så berätta gärna för vill gärna kolla in det. Duktig kille, upptadera mig!

Sedan vad hände med det spännande och intressanta samarbetet mellan Format, Fröberg, Kung Henry, Storsien, Rami, Dele, Dj Mat, Slummer och Xeran? De kallades ju sig Kollektiv kanalisering och det skulle komma ett mixtape om jag minns rätt men jag har inte sett något, har det kommit? Läste om detta samarbete 2007, tidig sommar tror jag det var. Någon som vet något?

"Nu kan man se hur det går till på en repetition med Kollektiv kanalisering som består av Format, Fröberg, Kung Henry, Storsien, Rami, Dele, Dj Mat, Slummer och Xeran på UNT Fredags sida. Tidningen ville inte lägga upp videon på grund av textinnehållet men tydligen kan man se den nu. "

Kolla in den här

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw