En varning till Judas
Vart kan man få tag på den hela versionen av låten? Jag har hört att den ska finnas med på ett gammalt mixtape, men här i Varberg så finns det inte mycket sådant. Jag är en sån där äcklig fildelare, så om någon kan rapidshara så får de en kram.
Ja jilar tjåka katter!
sök i forumet, fanns en tråd för en tid sedan med länk och allt
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Länken funkar inte längre. Redan prövat.
Ja jilar tjåka katter!
Kan lägga upp den igen.. Snart.
...och det är det som är så fint med whoa!
...och det är det som är så fint med whoa!
Tack tack tacktacktackelitacktack. Virtuell kram!
Ja jilar tjåka katter!
Får man lägga upp sånt där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna låt måste varigt den sämmsta som gjorts xD
Jalla idiot systemet stänger snart!
SönderSlagen Jag skulle vilja säga tvärtom. Den är riktigt fet.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
Sämsta? Fukouttaherebwoi! En av sveriges bästa dissar genom tiderna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad heter då hammish svar?
Jalla idiot systemet stänger snart!
vad är det hamish/d6aa baitat?
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
RIF_Erikk: dena diss är inte mot D6AA, tror inte PST/Q dissat dom alls. MBMAs stil är det som skall ha baitats, Hamish skall ha baitat någon rad av Seron med
Har totalt sönder bombat denna nu, ngnstans man skulle kunna höra hamish svaret?
han säger NI så många gånger och på min dator hette den d6aa diss iaf. men men på vilket sätt har deras stil baitat, jag har inte hört hamish rappat som dom :/
speciellt ni 2 säger han ju
gillar pstq i vanliga sall, men jag ger min vote till hamish, han var lite hackigt i början, men vers 2/3 var fett som smör
Hahah, hamish hade inte en chans när Rektor Ps sa ifrån. Fortfarande den bästa dissen inom hiphop sverige. Flyt, text, och beat är helt sanslöst.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Erikk: han syftar på Hamish och han Hamish rappade med då (mav-Rik?) när han säger Ni. Det är någon som döpt om den till D6AA Diss bara, antagligen i samband med Org 12, Leo & TR mot Fronda Beefen. D6AA är för övrigt 6 pers.
Hamish svar kom ju även X antal år efter att MBMA slutat dissa honom
Fiyah P25 Förlåt om jag glider lite offtopic, men beefen mellan Organism 12, Leo och T.R mot Fronda - vilka låtar är det inblandade? Vad jag vet är det väl bara T.R mot Fronda, fast samtidigt har Fronda snott lite från Rapparnas Rappare till någon låt...
I tego arcana dei!
Leo dissar Efterblivna på ett spår på Organism 12s första album, Fronda svarar med Frondish (finns i Whoas mp3arkiv), tror Org 12 lägger rader i någon/några låtar. Fronda (och kenta?) lägger rader mot org 12, leo & TR i olika låtar). Scissors ger sig in i beefen på TRs låt (minns inte vad den heter) Fronda svarar med en låt "en spark i ansiktet" Scissor släpper - Bring Your Heart To the beef (tror jag den heter) Fronda - det andra svaret TR - någonting jag glömt inte säker på ordningen låtarna kom, eller namnen då det var ett tag sedan.
TR - någonting jag glömt "någonting jag glömt" är inte låtens namn, utan jag glömt låtens namn
Dom bästa låtarna i beefen ör ju T.R han är ju blytung :)
My god! Hamish blir ju fullständigt krossad direkt! Hur fan orkar han bemöda sig med att svara? Att bli dissad av PST är ju fan karriärsjälvmord!
Ja jilar tjåka katter!
T.R knäcker fronda i låten - Du är slut idag
Din mamma
Asså Pst-q lägger de hela as tungt, men diggar hamish ref i sin låt, men här står de nog en vinst till Pst-q ^^ Och låten är långt ifrån dålig, den är sjukt bra
/ / Grana
sjukt bra diss,men finns det en kortare version? för i min avslutar han mitt i en mening "hand i handsk"
haha lyssna på Hamish låt nu fy fan vad kass han var,texten var ok men flowet var helkasst
afro_p P17 Inte kortare - längre, en hel vers till efter det.
Jag brukar inte vara den som kastar första stenen men först på benen om du bitar, å kastar klart den största stenen Snälla, börja inte gnälla för att det gör ont å höra sanningar Faaan... vi kan ta detta till krigshandlingar på mixbandningar jag fick andningar att öka momentum när ni tänkte, vi snor allt va Jävla snorvalpar! Inbillade ni er att jag skulle säga "det är lungt"? Det är dumt å tro när ni snor vår grej, det är slut å det är punkt ser era klåfingriga leder runt mina punchlines, tror ni jag låter det hela gå till det faktum att ni suger åt er det, hur faan låter det? återge mina rader lite alternerade, lyssna nu å ta åt er det Vi kan köra låt för låt tills det Jesus kommer tillbaka å förlåter er å ni återser döda som begråter er å fortsätta till Valhall om ni tala om mina rader som om du kunde hänga med ens med snara om vad jag talar om? Att du stal mina idéer å körde dom som dina Så om nån hörde dom å flina borde du vörda dom som mina Hur faan kan ni leva med er själva? hur är det ni ser er När ni säger rader om hooka up å andra av mina jävla idéer Gräver ni ner er å studerar våra alster, funderar å listar ut hur du kan få det till ditt, för ni vet att det ni sysslar med nu är krystat å fult å absolut inte på nått sätt likt era gamla prylar ni kör samma stilar som Mobbade Barn helt oförhappandes när ni rappade nån pseudometafysisk smörja stapplande tidigare, det vidrigaste är att du förnekar det när nån frågar såna låga jävla sätt, när jag har sett texter du skrev, så våga inte dra den jävla historian för mig, du har inget att komma med Judas, Qvisling, Brutus, jävla femtekolonnare..... Om dom hade betett sig bättre hade jag inte behövt ta i så För jag hatar å bli så irriterad, särskilt när det är ni två men jag måste släppa skit på er å va så här jävla oförsonlig för när det kommer till bitare är det aldrig opersonligt Om ni tror det roligt eller låssas att ni inte har en aning Nästa gång ni tar min går det längre än en varning....
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Scissors ger sig in i beefen på TRs låt (minns inte vad den heter) Fronda svarar med en låt "en spark i ansiktet" Scissor släpper - Bring Your Heart To the beef (tror jag den heter) Fronda - det andra svaret TR - någonting jag glömt Kan någon lägga upp :) Sorry för dubbelpost
moffacurry P16 Hade svårt att förklara det, men det är inga rim eller rader. Alltså, fonetiskt skrivet ungefärligen detta: "" och säkert mer...
I tego arcana dei!
Okej, blev lite fundersam...
moffacurry: TR gjorde "Du är slut idag" och Fronda svarade med "Det andra svaret", typ dagen efter.
tkr hamish vers3 hade nice flow
Det var inte jag, det var han som sprang!
Psycholess menade så klart längre