Hype hype hype! Ismen förtjänar Hype
Ismen är tjocka. SOBERS flyt i "Alla gillar brudar" är fan oövervinnligt.
be the change
Trots att skivan släpps samma månad som exempelvis chords och afasi & filthy tror jag endå den kommer få stor uppmärksamhet. vad tror ni? kommer den hamna i "skuggan" av de andra?
hehe jag är bög hehe
fruktansvärd hook på dr majk.. grejjen känns lite fronda..
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Redaktionschef
2008-04-02 23:15
Det är lite synd att dr majk is back in town ligger först i tråden (och att det gjordes en video av den) för låten representerar inte resten av deras musik särskilt bra, plus då att den har sina brister. Så, döm inte hunden efter håren och våga lyssna på deras andra låtar.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oraklet har talat.
soundcloud.com/brormusk/sets
ÄR DE SANT?!?! fy fan va efterlängtat!
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
kan säga att dom var jäääävligt bra i borlänge
+ när kommer video till freak? finns det?
videon till Freak är inspelad och ligger på redigeringsbordet tror jag. kommer datumet verkligen hålla? grabbarna har haft problem med datum tidigare haha.. Men om dom håller deadline så garanterar jag att står jag där längst fram i ledet och haffar ett ex! Dom är värda all hype, trevligare snubbar får man leta efter - plus att låtarna är fire!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Datumet kommer självklart hålla. Men skulle nåt oväntat försena det hela så kommer vi meddela det. / Pumpa Records
www.mofetajerre.se
Haha, den plattan skulle släppas i Februari 2007 eller nåt , snacka om försening... Dom har la hunnit promota 5-6 låtar ifrån plattan redan, genom radio, mp3 släpp å liknande.. Frågan är om några andra låtar på plattan toppar dem låtarna..
Redaktionschef
2008-04-03 16:25
Dom har la hunnit promota 5-6 låtar ifrån plattan redan, genom radio, mp3 släpp å liknande.. Frågan är om några andra låtar på plattan toppar dem låtarna.. Alla låtar på skivan är mer eller mindre bra faktiskt. Sen beror det ju vilken sort av "ismen-stil" man gillar. Den bjuder på lite av varje. Jag tycker personligen att det finns 4-5 låtar som är bättre än dom folk redan har hört. Två låtar har jag svårt för, "dr majk is back in town" samt titelspåret ... och dom två tillhör ju dom där 5-6 låtarna du snackar om.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Känns tyvärr jäkligt mycket som "sandlåde-rap", hör inget seriöst i detta, vilket är synd då hela Ismen verkar kunna göra vettiga grejer med sina färdigheter.
I got more kicks than Jackie Chan.
oracle: Gillar du inte dom två så tycker du ungefär som oss.. hehe. Vi planerade till och med att remixa titelspåret för att vi inte gilla orginalet men det hanns inte riktigt med. Jag skulle dock vilja säga att de låtarna ni inte hört är bättre, med eventuellt undantag från freak då. Och det är faktiskt första gången vi har satt ett faktiskt datum, även om det sagts "nån gång i vår" och dylikt sen förra våren.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Tycker ismen är värda alla hype:Dfeta är dom:D
HUr stort är detta släpp? E de underground lr större bolag? Bara nyfiekn.. Sugen på plattan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pumpa Records är ett independent-bolag, skivan kommer framför allt säljas på spelningar och via
www.ismen.se .
www.mofetajerre.se
bra skit!!
"I welcome all the hatred you can aim at my name"<br>Roadlake
jaddå!
Ny version av hemsidan,
www.ismen.se , kommer upp i dagarna. Där kommer man kunna förhandsboka plattan också!
god jul!
WWW.ISMEN.NU
Sobers punchlines i låten "We Don't Give a Fuck Ismen".. GALET GRYM!
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
kan bli den första plattan jag köper på måååååånga år.. !
det finns en chat! missa inte den...
oh jee.. blir ett köp
http://www.myspace.com/akinonline
Lägg upp albumsnippet från skivan!
http://yofosho.mine.nu
...och det är det som är så fint med whoa!
Nu är det fritt fram att förhandsboka plattan på
www.ismen.se !
WWW.ISMEN.NU
Va kommer den kosta? E sugen faktiskt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xeilon P23 Du gjorde ett sånt stort misstag, även fast alla hört låtarna och vet vilka ni är osv (iaf här). Så ska man aldrig dissa några låtar från sin egen platta som man precis ska släppa... OM du ska det så gör det efter den är släppt, men inte innan!
Hur många andra artister gör det INNAN?
Bra att vara ärlig, men va fan vänta me det.. dålig pr
fuckstick P18 men vafan, han dissade 2 låtar som dessutom redan e släppta... då ger han ju förhoppningar om att resten av låtarna kommer va fetare... finner inte den dåliga marknadsföringen här inte...
http://www.myspace.com/akinonline
Aha med Mofeta som släpptes i somras som gratis Mp3:a är ju mycket fetare än tex. Dr majk..
Kul att du diggar "Aha", men de flesta låtarna på plattan håller högre standard än den låten. Hola!
Sopsäck Serenad
DE E NÄRA NU!
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Filmer från albumreleasen i Östersund och Sundsvall kommer!
Tills vidare hoppas vi att alla som är sugna tjackar plattan på
www.ismen.se !
Kramis
WWW.ISMEN.NU
YO! Här är ett ihopklipp från Ismens gig på Stadshuset i Sundsvall 2 Maj ! Tack Sundsvall för en fet kväll! http://www.youtube.com/watch?v=X-mED3XmF0s
WWW.ISMEN.NU
Goldrush 08 del 1, här uppe. vilken är den sista låten? känner inte igen den peace, eric
Idag är det 2009 den 28 Januari och videon till låten "freak" har fortfarande inte släppts! haha
Darten P18 råmaterialet försvann
Redaktionen
2009-01-29 08:06
förstår inte! både tråkigt och dåligt. känns väldigt o-charmigt. takin' the banan-rap to the next level!
BRUDAR BRUDAR BRUDAR - Alla gillar brudar! Hahaha, så jävla skön låt. Får mig på fett bra humör. Videon är grymt den den också!
Hur ser nästa släpp ut:)?
dramadrottning videon kommer närdå :) Fan, sugen att kika på den nu ! eller har ja missat något? kommre den inte ?
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//