HipHop-städer?
Vilka är de största hiphop-städerna dvs var kommer de flest ifrån om man inte räknar med Malmö,Stockholm och Göteborg ?
Gissar på Sveriges 4-5 & 6 största stad.
be the change
Lund, uppsala och västerås kanske?
Legion=sötast
Lyricist
2008-03-30 13:11
tror också på lund uppsala o västerås
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
JackVegas- P21 Linköping är 4:e och här finns det inte för mycket tycker inte ja iaf.
Vem fan pratar du med?
Finns mycket här uppe i norr också =)
Landskrona
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sundsvall!
Ny Användare : ReskOnee
Legion sa det.
Jockish @ B-vik
Kiruna för fan! Boden ligger också sjukt bra till pga deras jams som har fler artister än publik.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
nå jåå: hahha säger det inte nästan motsatta ?;)
Borlänge är jvligt hiphop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tråden redan död. lund, uppsala, västerås som legion sa
Uppsala
http://www.goteborg.se
lundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlundlund
http://www.myspace.com/choysmusic
Uppsala (Afasi & Filthy, Organism12) och Västerås (Looptroop), räcker med de namnen för mig att säga att det är de städerna som gjort bäst svensk hiphop!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Lund äger ju malmö. Om man inte väljer att innefatta Timbuktu, Chords, Spotrunnaz, Breakmecanix, Lovemark, Heli, Honestly, Kalle K, Choys, Nic L, Scissors, Proffessor P, More-10, (mfl) i malmö gänget.
Lilla-Edet!
all 'bout the bluntrap
mm säger U-A helt klart U-A=uddevalla
Musikstudio pannrummet CR
Vad fan? Uddevalla, njea!
Don't!
motherfucking skåne
Hehe "staden skåne"... Sitter på whoa för mkt
Uppsala!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Visby och kiruna!!!
<Sexual Healing>
skrev ju skåne, orkar inte skriva alla "städer" i skåne.
At the gates of Eternity...
Japp det gjorde jag. Så, dags att döda tråden innan fler förslag typ "Bromölla!!!!" dyker upp.
Legion=sötast
västerås, partizan, känn igen
lak shuuuuuuuuuuus
Legion sa det helt fel
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Bromölla!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Örebro ä.k.s. Örezoo, Örebronx, Öre Brick City, Öreschtåru, Örebrymente, Örebrooklyn, Örebrush, Öreshu o.s.v.
Rolles förslag har faktiskt min röst. Örezoo överaskar mig ständigt, på samma sätt som Uptown gjorde tillbaka i dagarna.
asså, ni får ju gärna langa anledningar! Typ vilka arister, festivaler och så, annars så kan ju alla snacka bull.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
umeå