Tror ändå det är dags att ringa Disney.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Trixan: Hm bra fråga, jag hade egentligen tänkt skriva "(eller fläcken)" efter mitt inlägg. Det är nog rätt dött lopp för mig, kan inte välja en vinnare för jag tycker båda är otroligt feta, men de är ju det på helt olika sätt liksom
Ser fram emot detta, verkligen
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hur lång tid tar det innan plattor släpps på itunes?
Kan man räkna med att inhandla den där om 1 timme?
S-oteric P21 : disney är informerade och är glada över att en så bra artist som chords får chansen att släppa sina skivor.. de skickade med sig sina största gratulationer och hoppas försäljningen går bra.. något annat du ville?
För Skåne! Svenskjävel!
nu finns den på itunes och var köpt..
Spännande!!!
njuter skivan nu, låter förbannat bra. köpte på cdon downloads
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska hooka den idag !
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Nya plattan är ute nu!
Så köp den i butik, eller på iTunes Music Store, CDon.com eller var du nu vill handla.
Tack till alla som diggar och köper plattan! Big up!
http://www.jujurecords.com
köpte sej från klicktrack.com vettu
Får hoppas att det kommer gå att köpa på megastore eller någonstans i vällignby, ska ändå dit och byta ett par shorts.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Sen är det även premiär för nya
chords.se idag!
Blogg, nyheter, turnédatum.
http://www.jujurecords.com
Fick min idag :D Hittills en riktigt skön skiva.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Riktigt riktigt riktigt bra!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
riktigt fet skit, han har verkligen mognat sen förra plattan märker man.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
fick min idag =P så jävla bra skiva. precis va ja hadeförvänta mig
Get hit and Hit back // GoBo
Grym skiva enligt mej årets skiva..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt kul att den håller så hög kvalitét efter besvikelsen med looptroops nya, riktigt riktigt bra låter det och jag är så nöjd!
Lyssnar igenom för första gången just nu! :D Riktigt, riktigt fett hittills... Men ikväll har jag inte ngn direkt uppfattning ;) Komemr en böttre kommentar imorn :)
Knäcker den Loop Troops platta ?
Sov inte på denna!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
FYYYYY FAN VA FETT!
Kolla in profilen med Chords på
justdet.se också :)
Redline!
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Titta vad glad han ser ut - kop plattan gott folk! :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
här i uppsala kommer inte albumet förränn på måndag, sånt uppskattas.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
FarmorBerit -Haha, fyfan... älskar den, hahahaha... Dog av skratt när jag såg den! Men vafaen, var behöver man inte vara 18 för att chöppa den? Albumet då...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
ÅRETS!
alla pengar är fan slut efter alla skivköp, får bli nästa månad. riktigt nyfiken.
Är skivan tyngsat? Funderar o köpa från Cdon... Visst är det fraktfritt om man är student :) ?
Ahh Chords dödade igår i sundsvall :D Köp skiten över fett
Tråd dödadar!
Skivan är riktigt riktigt fet.. rekomenderar den STARKT :) Sitter o lyssnar på den nu.. Mina favoriter so far: Cynikaliosis Luckiest Man Alive Internet Friends Appetite For Consumption Digitalies Cop it =)
Fan jag har redan tappat bort skivan, sista gången jag använder orginalskivor när jag har fest. Fast jag har iallafall fodralet att titta på ^^
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Riktigt riktigt jävla bra!! Fan vad glad jag blev när jag satte på den första gången! Riktigt fett! Big Up!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Kommer Chords turnera i Tyskland osv?. Tyskarna diggar ju Chords!
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Riktigt tung skiva, och jag gillar vanligtvis inte svensk hiphop! Ere Breakmechaniz som proddat hela ksivan elelr hur ligger de till ?
apropå expressens recenssion så kan man ju tryggt säga att musik som dagligpressen ratar är musik som jag gillar. Hon får ju med all säkerhet betalt för att heja på vissa skivor typ..
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
skivan e sjukt tung favorit låt just nu e no time like the present.
O hon på expressen måste va utvecklingsstörd asså eller så e hon döv, hon borde iallafall byta jobb.
Som tur är anställer ju inte alla tidningar recensenter som pysslar med kvasi-journalistik utan det finns även en hel del riktigt bra recensioner. Så det känn som skivan överlag ändå fått ett väldigt bra mottagande!
fast att hon inte gillar skivan kan man ju inte ha som anledning till att hon inte är en bra recensent, därimot att hon inte kan skriva bra alls.
Jag tycker skivan är riktigt bra och spelningen igår på mosebacke var otroligt bra, riktigt sköna vibes! I resencionen i Expressen står Jens Thomanson , heter inte Chords Jens Resch
Fiyah: Nej självklart inte, en recension är ju såklart byggd på en person åsikt och smaken är ju som bekant både delad och hårig. Varför jag anser att det är kvasi-journalistik bygger på hur hon uttrycker sig. Skriver man inte bättre än sådär är man ju så uppenbart ointresserad att det bara blir pinsamt att recensera plattan. Då kan man lika gärna låta bli att skriva allsTikkan: Både och
Mumin P21 Inte tillåtet på whoa, köp skivan istället !
Redaktionen
2008-05-06 15:24
tkr skivan är fet. vissa låtar är väl kanske lite oinspirerande i mitt tycke men som vanligt med chords brukar man få lyssna in sig ganska noga innan man förstår att han e grym. en skön vibb på plattan dock och chords gör det riktigt bra. slår dock inte looptroops nya enligt mig, den va snäppet vassare.
niggaz want me to rhyme? $3,99!