Melinda Wrede - det är slut
Ny singel från Melinda eller vad är detta? Helt okej låt faktiskt hoppas brorsan profile släpper nytt snart också
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Redaktionschef
2008-02-18 12:58
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
det är verkligen slut. verkar inte som hon rappar så mkt av de ja hörde.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter som en kvinnlig mange sschnitdct
varför ligger den här tråden i svensk hiphop när det är en poplåt? (ja jag vet, men alla andra är ju så, eller hur?) förövrigt avskyr jag "precis gjort slut" låtar, eftersom personen uppenbarligen bryr sig nog mycket att tillägna en jävla låt åt exet.. Den enda som gjrt det bra är PST i "pissar på dej".
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Va vuxen hon låter :)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Producent
2008-02-18 15:17
and-one P25 brorsan profilen släpper nytt ph3 album i år sägs det..
aight aight, klart melinda ska ligga i detta forum, dock kan man frågasätta om lazze och tensta trådar ska va här
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
förövrigt avskyr jag "precis gjort slut" låtar, eftersom personen uppenbarligen bryr sig nog mycket att tillägna en jävla låt åt exet.. HAha så jvla word, uppmaning till alla som filar på en sån text, håll det förer själva "fuck u I don´t wont you back I dont care bout you thats why I made a song"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hiccory P22 tänk om alla skulle lyssna på såna som dig. vad lite musik och kreativitet världen skulle bestå av. Alla skulle sitta och skaka av rädsla över att göra fel saker. Väx upp.
Lyricist
2008-02-18 17:04
bra namn på tråden, Melinda vrede - Det är slut, det enda som e slut e hon, tillochmed sämre än hon va förut.. har kollat hennes myspace och allvarligt, är hon bra nånstans?
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary Hon har ju blivit mycket bättre.. props till henne
one Jag har inte haft möjlighet till att lyssna på denna låt, det sa jag inte attt jag hade gjort. Va jag syfta på är det ironiska í att göra en låt som handlar om hur lite man bryr sig om nån, du verkar ju bry dig tillräckligt för att göra en låt...
Jag kan förstå om du vill sitta o headbanga till kärlekslåtar av alla de slag (tipsar om audio där finns det jättemkt kärlekslåtar om du missat denna guldgruva) men jag presenterar just min åsikt och det uppenbart ironiska i att göra en låt som direkt riktat till en person som handlar om hur lite man bryr sig om perssonen.
nej jag tycker inte att ett tema måste va speciellt genomtänkt eller orginellt, men jag uppskattar om det är det, va väl mer det min uppmaning handlade om, personligen har jag i likhet med många andra tröttnat på just temat "fuck u I dont want u back"...
Det är väl tur att folk har olika åsikter och är villiga att utrycka dom annars skulle nog allting låta likadant.
Fan det lät helt OK. Bättre än förväntat.
Skräp, fast iallfall annorlunda skräp. tyvär har hon förlorat rätt mycket av det som gjort att jag inte köpt ett utan två ex av hennes skivor för att kunna skojlyssna på. fanbasen dör.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Tycker att det va bra lätt lyssnat dock var det väl inte direkt hiphop dock. Skönt att hon slutat med sin grovaröst.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Lyricist
2008-02-18 18:57
Unfuckwithable P21 jag har aldrig gillat henne me gav henne en chans och lyssna igenom allt på hennes myspace och det va faktist inte bra nånstans.. hon vet inte vad hon håller på med... Det låter helt enkelt inte bra, nästan så man skäms över att va en del av den venska hiphopen när sånt här (enligt mig) skit blir signat
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
tycker det e helt ok
Simba och bushwick bill dirty bitch
Förövrigt tror jag melina kan ha en chans med det här fins nog många som kan relatera till det här tycker det e bra proddat också...
shitt va har hänt med tjejen , haha snacka om att gå in i väggen bli depprimerad , känna ångest sen bah aah ni hörde ju slut resultatet, hahaha !
WHAAAAAAAAA !
Tycker låten var pyttelite småskön, men känns inte som Melinda utvecklats särskilt mycket sen jag var 13 år och älskade "Knäckt av en brud". Hon låter lite äldre i rösten, men i övrigt kunde det ha varit vilken random whoa-rapbrud som helst. Är inte imponerad.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Promotor
2008-02-19 14:47
whaaayyyy saknat henne fan :/
låter verkligen verkligen som mange
Madjin
man får se om det kommer en ny låt efter den här :P för am nvill höra mera
Hm.. nja. Alltså... Hon rappar inte bra, men låten är rätt ok. Roligt med comebacks i vilket fall som helst.
ett ord för hennes nya låtar : WACK
softa hårt
ganska kul att ha henne tillbaka. tyckte allti bättre om henne än Feven...
Lyricist
2008-02-20 08:59
Word MatteOne!
Håller med om att hon låter som den kvinnliga Mange Schmidt på den låten och det är nog ganska mycket det som kommer ge rotation på radion.Simba * "förövrigt avskyr jag 'precis gjort slut' låtar, eftersom personen uppenbarligen bryr sig nog mycket att tillägna en jävla låt åt exet.. " - Håller med :) Fast om man ska dra det till en långkoppling så säger hon ju att "Skivan heter 'Lögner efter läggdags' och handlar om mina och kanske dina lögner", så då kan man ju (med lite vilja) ta det som att låten egentligen är ett manifest för just "jag säger att jag klarar mig, men egentligen så vill jag ha dig tillbaka" ;) A ja... i vilket fall som helst så har du helt rätt om PST :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Sämsta jag hört faktiskt!
De e fan hiphop detta !! Mer hiphop än annat svensk skit som släpps idag... Och låten är grym tycker jag.. Rimmar ju fan bättre än petter o ken ihop oxåå...
Highfive anyone, anyone?
håller med LoRia, hon låter ju som vilken wack whoabrud som helst fast lite äldre..
har inte lyssnat på spacen än! Men fuck it! Tack Gud för detta!! Äntligen är hon tillbaks! Här har man gått och väntat sen Femme Fatale och Den Svenska Underjorden! Även om hon inte är tyngst i Sverige.. är hon älskvärd och stenhård! Fan va underbart!! Tänk om Leo Ruckman också skulle få för sig att släppa ett tejp! Viva la Svensk hiphop från 90talet!!
Rappat skitlänge.
Alla är välkommna att joina min Alla som hatar Melinda Wrede-grupp på Facebook hahaha
lätt, vad heter du?
SMÅLAND!
Sluta sno mackor på statoil? NEVER! F.ö gillar jag tjejer som vet vad dom vill ha i sängen. Hur ska han va, yo?!
Bluäh, det kändes som någon kräktes i örat på mig.
Gruppen heter "Alla vi som hatar Melinda Wrede"!
Varför hatar man på Melinda? För att hon var med och byggde på den svenska hiphopscenen? För att hela soundet över Femme Fatale mördar? För att hon är av den bättre sorten näre kommer till svenska rappare i slutet av 90talet? Förstår inte varför ni är så arga på henne...
Rappat skitlänge.
Jag hatade inte Melinda förrän jag hörde låten på hennes MySpace. Men när någon gör en väldigt illa så uppstår ibland hatkänslor. Det är bland det värsta jag hört. Och jag har en mycket tolerant musiksmak.
gilla inte henne så mk förut men hon va en okej rappare men vafan har hänt vad e det för skit musik hon gör nu:S... låter helvetes jävla dåligt:/:/
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
jag hatar henne för att hon rappar kasst, räcker inte det?
SMÅLAND!