Nimo Cheebs - Brush Från... (Vilka beat används?) Tänkte vi kunde slå ihop våra kloka huvud och sammanställa en lista med alla beatssom använts på Brush Från En Annan Mush Vol. 1 och 2.Vol. 1:IntroParadis (Camron feat. Jim Jones - I Really Mean It) Superstil m. Mag Här i Stockholm m. Kaliffa & Näääk Hon Sa Den Där Snubben m. Mackan (Dollar Bill & Roccspotz - Storebror)Sex-Pengar-Våld m. 6ex5emman Lila Linjen (Smif-N-Wessun - Reloaded)B-Boy Medley m. Cari Lekebusch Lagt Kort Ligger Passa Vänster m. Näääk, Mackan & Mag Haru Tiden Remix m. May & Mackan (Fattaru - Min Klocka Går Efter)Dessa Här (Sean Kingston - Colors)Tillbax Baby Interlude Gråt Ut Förlåt Ursäkta m. Näääk, Mag & Mackan (Boot Camp Click - And So)Huligan Musik m. Hamid Hennes Dag Andas In Andas Ut 23/12 2006 - 1/1 2007 Vol. 2:Uppvärmning (Jay-Z - Public Service Announcement)Intro (Nas & The Game - Hustlers)Gören Så (tagning ett) Soft m. 6ex5emman & Näääk Låt Mig Se m. Näääk & Phlaco Den Där Fröken Hood Ballad m. Hamid Skulle m. 6ex5emman Safe House Dub (Collie Buddz - Come Around)Mina Gangsters m. Näääk (Wiley - Gangsters) Katt-A-Strof m. Paragon & May Ortbarn m. Phlaco, Alpis, Diggs & Näääk PGA m. 6ex5emma Brush Från Annan Mus Saku Utro (Cheebstyle)
Dessa här (Game, Snoop och Xzibit - California vacation)