I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tack för ett bra år!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2008-02-07 15:05

Tack för ett bra år!

Måste bara hojta till alla som stöttade mig och Jerusalem records under 2007. Jag slängde en massa pengar på videos och singlar. Allt kom tillbaka mer eller mindre och Reptilernas Planet sålde i princip slut. Ungefär 500-600 ex har gått åt och vi har ca 100 ex kvar. Resten gick till promotion.

Skivan ledde till en massa uppmärksamhet i tidningar och media. Det var skönt att få smaka på kändisskap om än bara för 15 minuter. Jag är stolt över att ha uppnått allt detta på egen hand utan A&R-snubbar och Majorbolag. Jag blev spelad på P3 och MTV tack vare att folk kände min musik, det har värmt.

Vidare går radion bra också. Tack till alla mail från er som bor I Stockholm. Forstätt lyssna!

2008 blir mer grejer. Jag har en rappare från Hässelby som ska släppa ett mixtape och vi får se var det leder. Själv kommer jag koncentera mig på det och att spela live. Www.houman.se är nere men kommer komma upp snart under en Jerusalem-domän. Mer info om det snart!

Avisst. Tack för ett bra år!
/ Houman

http://www.houman.nu