Organism 12's blogg: "10.000 nerladdningar"
citerat från bloggen: Organism 12 Tänkte så ni håller er upptaderade
Ny tid, ny strid, det borde va som Blues sa. Nytt år, nya tag och nya löften. En månad efter att Versioner vol. 2 släppts så står mätaren på lite under 10.000 nerladdningar på en månad. Det är lite mindre än vol. 1, men den här gången har det spridits enormt via torrenter och sett att massa folk har den på DC, så det är all gravy! Bara folk har ett "ex". Reaktionerna har faktiskt uteslutande varit positiva. Nu har det här iofs bara släppts på nätet, men frågan är om inte det här är det mest ensidiga mottagandet vi fått på nått släpp. Vanligtvis så brukar folk ha invändningar mot nåt, men inte då... Tack till alla som ladda ner det redan och tack till dom som hjälpt till och sprida "Versioner vol. 2". Otroligt tacksam. Vad händer nu då? Till helgen / nästa vecka ska jag ha möte för att komma igång med att göra klart plattan; "Om Gud Vill (och vädret tillåter)". Mer om vilka och hur det kommer släppas senare. Ska även ut och spela en del i februari. Jag och Large lägger ett par spelningar, Mörnligans Capo; Stekarn hoppar in för Large på nån spelning, och jag och Dj Ross lägger en/ett par(?) spelningar i Norge... Blir fint'e! Hur som, kolla aktuella datum för spelningar, och se till att komma dit så kör vi! kolla länken för spelningar.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
|