Adam Tensta på PerezHilton.com
En av världens mest populära bloggare Perez Hilton skrev tidigare idag detta om Adam Tensta på sin sida:
"Kanye is gonna love this shit!
He'll be mentioning this on his blog by the end of next week. Watch.
This fella's name is Adam Tensta , and he is one of the freshest and illest rappers on the planet.
And he's from Sweden! Though he raps in English.
Tensta 's beats are dope as shiz and he's rhyming about things other than the cliches in American hip hop: hos and cash.
CLICK HERE to enjoy his instantly infectious My Cool .
Then click here to listen to some other songs from Adam Tensta !"
Celebrity Gossip!
Svensk hiphop är på väg ut i världen mina damer och herrar.
www.PerezHilton.com
RMH
fett!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
GRYMT ! Ni är värda det grabbar, Adam & RMH. Grattis!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
såg det precis, ingen dålig reklam direkt.
Special Blend Betong Stylish
Skulle va grymt med en Kayne West feat. Adam Tensta.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Ironiskt nog, dem som skrivit i bloggen "Adam rules" - "Adam is the illest rapper" är svenskar haha
En av de bästa reklamer man kan få. Hur mycket cash fick ni ge Perez? :) Skämtosido, grymt!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Offtopic men kommer det en video till "Before You Know it" snart? Grattis igen!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fedt nice ju, grattis rmh!
Hoppas Adam uppmärksammas i staterna nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-01-27 01:24
Grymt..
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
riktigt galet .. detta är stort respekt!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Shit va nice! Grym reklam!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Fan va stort.. Hoppas han slår igenom utomlands också så svensk hiphop får ett lyft!
Crocodile Dundee for president!
Sjukt, det där kan betyda mycket! Grattis!
www.mofetajerre.se
hehe någon hann före mig haha tycker detta är hur coolt som helst jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va kul!
hets, stress, fest!
Redaktionschef
2008-01-27 13:10
Oj det där var inte dåligt .. hoppas det resulterar i nåt stort :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Varför postar dom Adam Tensta på en jävla skvallersida?
Eller är det normalt sätt en musikblogg?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
@McSjit: Det är en kändisblogg, världens mest lästa dessutom.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
perez får spons av att promota olika grejer. sedan brukar han även uppa artister han gillar. i detta fall lär tenstas skivbolags rep. i usa har med de hela att göra med 100% säkerhet. perez har ...jagvågarintegissapåsiffror men ev av västvärldens mest besökta site.
Läste precis kommentarerna. Haha fan va synd att det bara är svenskarna som proppsar honom. Det var ju inte många positiva comments from the states så att säga :/
^^ Im with this guy!
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
grattis adam!!
Kung i undre världen
de som hänger på perez är väl kanske inte kända för att vara down with it, (säger jag som postat om britney senaste veckan ;-) ) ovasett om folk skrive reller inte är de en chans att visa sig för världen
helt galet...vad kommer härnäst??
Tikkan Läste det i tidningen idag :) nice för Adam asså! Riktigt nice reklam.
haha jag hatar perez hilton, men man kan ju inte förneka hur stor han är ändå...PR, PR, PR baby! hoppas det leder till något
Jag har ingen aning om vem Perez Hilton är, och efter att ha sett bloggen känner jag mig väldigt nöjd över det.
Lustigt hopp mellan hans vids, My Cool har en halv miljon träffar på youtube liksom, kul att han får lite PR. Nyskapande sound ska ALLTID propsas. Nu ska bara Max Peezay släppa ngt nytt en vacker dag också så blir Simon nöjd.
Sjukt kul, verkligen stort grattis till adam och RMH :)
Undra hur mkt cash perez fick
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
underbart!! respekt till grabbarna på RMH!
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
finns inget om adam kvar på hans hemsida , jag kollade igenom nyss och det verkar vara borta med vinden.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Nu hyllar han våran svenska Robyn också :) Go Sweden hehe
Han skriver sjukt mkt om Robyn asså..
Grymt coolt asså haha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
haha, hans video finns på första sidan när man besöker
www.rapmusic.com . Det går bra nu.
texten är så jävla värdelös i my cool. Tensta har så väldigt lite att göra med den låtens succé..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Hahahaha fick mig att skratta inne på hans myspace när han har bokade spelningar på både UFC-Fighting galan i solnahallen och sen på Manifest mot Våld på blå hallen bara 1 dag i mellan också :) menar inget illa alla tjänar ju sina penga roch han skiter ju definitvt i det men hans PR snubbe får ju fan tänka sig för ? hehehe
och att kalla detta "svensk hiphop är på väg ut i världen?" så vitt jag vet har äkta hiphop som te x ken, looptroop och timbuktu spelats länge runtom i världen och har mkt internationella kontakter... adam tensta är 5 minutes of fame.. vem fan reppar tensta liksom
och att man som hiphopartist ens vill ha reklam på en jävla piss sida som perezhiltion.com men all PR är ju bra PR som de flesta artister verkar tycka... te x dead prez hade ju spottat i erat ansikte :)
aina_spanar: det där är ändå en av dom bästa sidorna att nämnas på när det gäller just att ta sig ut i världen. vågar inte gissa hur många procent av alla kändisar, tidningar och andra mediereleaterade människor som besöker den där sidan dagligen.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
soft för han men dom flesta amerikanerna verkar inte digga shiiiiten...de verkar som att man måste komma från usa för att rappa på engelska typ haha lr nått men de verkar som att dom är ganska trångsynta där borta...peace
OCH? seriöst skojar du jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig, jag hittar seriöst inte ord för hur äckligt jag tycker det känns att det ens finns folk som perez hilton och att dom uppnår ändå framgång, även fast den framgången e så jävla skev? jag hade inte tidigare besökt hans hemsida hade bara hört talas om han och sett nån bild med han bredvid paris hilton och tänkte att han var vem fan som helst som visas på TV och i media men nu... efter att ha sett Perez TV hahahah så är jag fan övertygad om att världen är på väg åt HELVETE.. WE ARE GOING DOWN PEOPLE!!! http://www.perezhilton.com/tv/ och att okej adam tensta och hans crew vill bara tjäna pengar.. jag förstår det verkligen.. jag hade väl gjort samma sak själv om jag hade haft chansen.. men då går man också med på att man är en musik/hiphopartist utan själ.. man säljer sig själv till alla äckliga piss luffare och till marknaden precis som G-Unit, Britney Spears och alla andra man brukar klaga på vill man däremot kalla sig en musik/hiphopartist med själ, så spottar man Perez hilton, pariz hilton, Sony Music, Warner music och alla andra fittiga hor företag som vill ha sina klor i dig pengar vs själ? the choice is up to your greedy little ass :) men jag vet nog redan svaret.
DOCK ska jag ju inte klaga för mycket.. sån här skit som perez hilton är liksom adolf hitler på ett sätt positivt, eftersom det betyder att vilken jävla fåne som helst i världen kan nå nån sorts framgång.. det borde ändå motivera dom flesta att försöka nå sin dröm.. but you sheep never understand, do you :)