Seron feat Wordical
Jag har stora problem med att få tag på deras låtar, nån som vet var jag kan hitta dom?
"Det går snabbare att hoppa över dig än att springa runt dig."
Fråga Livets Ord, Gud eller bara en präst. Usch.
I tego arcana dei!
Har också letat:/
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Har en intervju där en av låtarna spelas i slutet
För att det är ute med forumsignaturer.
länka / lägg up på rapidshare eller nått tack! :D
Har också den itervjun, orkar inte klippa
Tar gärna hela intervjun också om någon vänlig själ vill hjälpa mig.
adda msn skickar jag :)
Danke Schön!
Religon ar inte fel Men att en av vara storsta rappare skulle bli hjarntvattad ar fel R.I.P Seron
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vet att Wordical finns med på några spår/tracks på skivan Mixed Emotions av Dj Mad Wrist, som ligger nåsonstans i albumsamlingen. Vet dock inte vilka av hans låtar som finns med. Men jag kan ta reda på det om du är intresserad, eller letar du ENBART efter låtar där båda medverkar på?
För att det är ute med forumsignaturer.
Jag har lagt upp hela intervjun på YouTube i fyra delar.
LÄNK!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför måste han enbart rappa om gud nu? synd att han inte skriver om andra grejjer också, han är ju grymmt duktig verkligen.
^ för att illusionen har tagit över precis som det gör med starkt andra troende personer, blir väl det enda centrala i livet typ, sen vill han väl det och diggar det, hans val still ^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
nkwafu P16: Låten du lagt upp under namnet "Seron - New life" är i själva verket gjord av en kristen rappare från Philadelphia som går under namnet Timothy Brindle. Så ingen blir förvirrad.
Religion e fan fel. Ser ner på människor som går o tror på gamla sagor. Dummaste påhittet människan kommit på.
Visst har människan uppfunnit religionen, men det finns fortfarande mycket visdom samlat i den.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Fy fan vad sjukt att höra.. Känns som nån sorts parodi..
Crüel town, it's a Crüel town...
macos Jag tyckte att han lät konstigt, bra låt ändå. Den låg ju mitt i intervjun.
Jag lyssnar nu på Organism 12 ft. Seron - Elefant Män Fyfan. Seron är död :(
I tego arcana dei!
Elefantmän elefantmän elefantmän
moffacurry P1 Det är fan inte samma Seron i den låten som den Seron som finns nu :( Det sårar mig djupt
I tego arcana dei!
Nae, :/ Den låten är såå skön :D Synd att det aldrig blir så igen :(
moffacurry P1 Vi borde sätta upp en gravsten som det står "Seron" på.
I tego arcana dei!
Jag tycker det är skumt hur folk kan sitta här och prata om att det inte finns någon sanning i den kristna tron, eller i att tro på Gud. Flera högt uppsatta och intellektuela människor erkänner att Guds existens måste vara sann. Det är egentligen näst intill filosofiskt omöjligt att se på den värld vi lever i och sen förneka en högre existens. Jag läste en artikel med en av världens mest kända ateist för ett tag sen. Där han sa att han inte längre kunde förneka att det måste existera en högre makt. Så jag tycker inte att folk ska sitta och dissa Serons val av tro utan att själv ha en aning om vad dom säger. Man kan inte säga "Gud finns inte" utan att ha frågat honom uppenbara sig för en. Fridens!
Det var typ 2 pers som "satt och pratade" men okej här kommer en tredje. Religion har orsakat fler folkmord än världshistorierns alla galna diktatorer tillsammans, kanske skulle uppfunnit lego istället?
http://www.myspace.com/dirtydonline
Dirty_D P27 Fast Lego finns ju redan, Copyright och allt =/
I tego arcana dei!
Supersam: Filosofiskt omöjligt att inte tro på gud... har du nån aning om vad du snackar om egentligen? Och vem är denna "världens mest kända ateist" och vad spelar det för roll om han börjar tro på gud? George W Bush är förmodligen världens mest kända kristna person, men det påverkar knappast din tro om han skulle börja tvivla på gud. Det finns inga som helst bevis för att gud existerar, vilket inte minst fiaskot med "intelligent design" visar och så länge det är så tycker jag att folk med gott samvete kan säga att gud inte finns. Att sen Seron har valt att bli kristen säger jag inget om, som Mayornas skriver är det hans val. Men han var en mycket bättre rappare före allt detta och jag blir förvånad om du inte håller med om det.
http://www.myspace.com/mtmybeats <-- checka mina beats! http://www.myspace.com/misterthingamy http://www.makkalpublishing.com/misterthingamy.html
diZZySWE P17 :
Det är så det får bli :/
Supersam snackar bara skit ju :D hahah
Supersam Man kan inte säga "Gud finns inte" utan att ha frågat honom uppenbara sig för en.
Haha, vad är det för jävla snack?
Jag frågade precis, han uppenbarade sig inte, alltså finns han inte? Eller?
Btw, tråkigt det där med Seron.