M.Sacharias & Lorentz - sthlm serenad
Shoo, Vart kan man få tag i låten, M.Sacharias & Lorentz - STHLM SERENAD?? fet är den
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
Skivsamlare
2008-01-11 17:30
Snacka inte skit, Lorentz har sjukt flow.
Så nu handlar allt om flow?
http://biggedy-b.blogspot.com
Lorentz lver på hype!! Sen betyder inte det att han är världelös men han tillhör inte eliten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Boukast: Nej, det handlar om att han inte "är den sämsta skiten sen c-dw0lf på whoa"
vadå lorenz lever på hype.... han har sjukt flow och bra låtar! baseline for president
Moderator
2008-01-11 18:59
INOK Word!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
har låten nu tack ändå peace
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
lorentz har flow men är lite fagig dock hehe.. sthlm serenad är jävligt catchy tycker jag
what u know´bout me
Lorentz är lite jobbig med sin "allday örrday, lorrelorrelight, guzzar, blaha, blaha, blaha" men på "Nya skolans ledare" på Stors platta är han fan grym!
Give me five!
jag tycker det är alla dom där småorden och när han skojjar till det lite som är så skönt och klockrent
men nu äre typiskt svensk hiphop så fort någon lyckas ska rästen trycka ner den! fan var nöjda, han levererar ganska bra musik (inte direkt min stil) M.sak.. är Grym.. men leave them alone Låt dom vara Kända.. det försvinner om 2 år iallafall! men tryck aldrtig ner utan Visa respekt att dom gör musik till dina högtalare!
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
Skivsamlare
2008-01-13 13:06
lorentz är verkligen jättedålig. men det är ju bara vad jag tycker.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Har ni fått flow om bakfittan eller? Lorentz är väl ett praktexempel på knackigt flow. Jag säger som tidigare talare, han lever på hypen!
Och förresten, jag vill ju inte låta allt för negativ. M.Sakarias är riktigt duktig, han besitter fett med potential till skillnad från bror sin.
Helt ok, kunde ha gjorts bättre av andra eller bara av M.Sakarias. Har inte hört mycket av Lorentz men killen är ung och lär säkert utvecklas mer och mer med åren. Skön sampling för övrigt.
nu ska jag skryta lite:P jag går i samma klass som Lorentz:) hihi
"do not fuck the system!!!"
Har knappt hört lorentz, men jag såg och lyssnade på videon. M.Sakariaz e galet tung! Dock tycker jag Lorentz e riktigt dålig. I denna låten så både mumlar han och flowmissar en del, no like...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
SDS_SDS P34 Tillåt mig att fnissa (hihi), men finns det inget mer som är typiskt inom svensk hiphop än folk som skriver det du nyss skrev?
"Men vadå, kul för dom att dom är kända, även om dom inte är spc. bra"
Inse hur jävla ohiphop du är!!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Hahha men vafan tänk... han e 14 eller 15 år? han har ju mkt att lära o vafan hans låt e helt ok även om han kanske inte e så jävla skillad änn ;P ja hoppas fan han gör mer =)
Skivsamlare
2008-01-25 18:42
det är väl skitsamma om han e 14 eller 15. jag lyssnar på musik för jag tycker det är bra, och lorentz är långt från bra. han har hackigt flow, mumlar som en gnu och rockar ngt slang han knappt verkar veta vad det är själv. låter som något direkt taget från audioforumet. skulle man bra ändra namnet till typ Xen0fOb1sk PraTkvArn skulle det vara 100%! :) meeen smaken är som baken.
Skivsamlare
2008-01-25 18:43
och klart att han kan lära sig bättre, han har många år på sig. men då kan han komma tillbaka när han lärt sig och impa på mig :) hehe
lorentz e jävligt nice rappare
softa hårt
Skivsamlare
2008-01-26 12:50
jao, om man e in too frizon.se-grejer. har inte riktigt förstått mig på hur man kan tycka såna frizonartister är bra. men det är väl kompisprops som utvecklas till ngt slags grupptryck och övergår i ngn slags fyllehype ;)
INOK P18 lägg ner förfan va e de som gör lorentz till frizon musik han e ju fan raka motsatsen
Skivsamlare
2008-01-26 17:51
lägg ner? med? lägga ner med att ha en åsikt? inte nog med att han är dålig, han låter ännu värre när han rappar på samma låt som m.sacharias, eftersom han är tung. och nej, jag tycker inte det skiljer mkt mellan han och frizonmusik. och han är inte den sämsta jag hört, men han är bland dom sämre och jag gillar verkligen inte hans rap någonstans. "men lyssna inte på honom då" - nä det ska jag inte göra mer ;)
frizon musiken e typ 99 % kärleks låtar, snubbar utan flow med kassa texter som aldrig kommer komma nånstans vad jag minns å de e nog långt ifrån lorentz. han har desutom gjort låtar med några av dom bästa rapparna i sverige.don't hate appreciate
Lorentz hängde förut på frizon och la upp sina låtar dära
Skivsamlare
2008-01-27 01:54
so what om han har gjort låtar med de bästa i sverige? han är fortf inte lika bra som dom, och när han gör låtar med tunga artister så framstår han själv bara mkt sämre. guerilla, haha jag sa ju det ;D
i think we got a case of jealousy right here.. det är många människor inom många olika områden och yrken som är på positioner dom kanske inte förtjänar, dela with it..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
den låten går att ladda ner gratis på ngn sida jag ej kommer ihåg, kanske deras baseline blogg eller rodeo wack magazine, men det är dags för vendetta nu, lägg ner den softa skiten snälla
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Skivsamlare
2008-01-27 16:38
Men sluta låta som ni är besvikna idoldeltagare. "Ni kan inte klaga om ni inte är bättre bla bla bla". Vissa gillar andra inte man behöver inte uppskatta skit det är det som är så skönt med musik. Man lyssnar på precis vad och vem man vill och man kan tycka precis hur man vill. Personligen tycker jag M.Sakarias är tung men jag har lite svårigheter med lorentz. Tycker inte att det är orginellt på något sätt att flowa som han gör.
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
E ingen hatare, men diggar inte någon av dessa två...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En Stockholmserenad... precis som Orup
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.