I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Viktigaste saken för svensk hip hop

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-01-08 21:34

Viktigaste saken för svensk hip hop

tänkte bara se vad folk anser vad som e viktigast för sveriges hip hop

själv tycker jag alla dj:s och freestylen

2008-01-08 21:49
jag tycker alla rappare och beats.. haha

det gjordes en liknande tråd nån vecka sen som det skrevs en hel del i.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-01-08 21:52

Det som är viktigt är att nå ut till folk, inte bara till dom som lyssnar på hip-hop utan till andra som inte lyssnar på hip-hop varje dag utan kanske gillar nån hit då och då. Det gör man genom radio, internet, reklam, spelningar, battles o.s.v men då ska det vara bra grejer också. Fan man kan skriva hur mycket som helst men inget kommer liks att hända.

Producent

2008-01-09 00:46
själv tycker jag det är publiken.

tycker inte ni? helt ärligt?
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2008-01-09 10:03
alla lyssnare, alla målare, alla djs, alla breakare, alla emces och alla som uppskattar alltihopa.. 
Sooofta ner aight?

2008-01-09 10:17
Tikkan e viktig för svensk hiphop
softa hårt
Producent

2008-01-09 16:32
du menar han som grinade över att looptroop la till ett ord efter looptroop?

tss...
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2008-01-09 16:54
Kärvt att skriva det men internet. Eftersom få bolag sattsar så är det ju dessvärre så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.