Vilka är med i diverse lag? holler!
the fire feeds on faggets
Helvi P19 kan du lägga upp de på speedyshare.com? skulle va guld!
;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Går bara att ladda upp 30 mb på speedy. hade jag haft bättre uppkoppling här så hade jag kunna gjort det plus dela upp allt. Om ingen gjort det tills imorgon vid lunch tid så kan jag offra mig :)
låter sweet;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller faktiskt på att ladda upp det just nu, men det blir rätt många winrar filer 2 st på varje omgång om man kan säga så. fast då får ni ta det eller låta det vara bara, för min dator här är skit dålig måste göra så :)
ja det var drygt, men tack som fan:D
(\_/) (O.o) (> <)
jag är så jävla sugen på CB 08 !
Om nån orkar lägga upp allt i en och samma så kan ni kolla på denna länk efter nån bra sida.
HÄÄÄR
haha när jag skulle ladda från flyupload så stannade det på 65, haha så jag tar dom nya:D tack som faan igen:D god jul
(\_/) (O.o) (> <)
tack helvi. förövrigt var crewbattle 06 en jävligt bra tävling, ruckablaow och fish unit gjorde en fet tävling.. synd att fuck you lämnade WO
Lookin at you through the glass..
hevli! TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK
så lite så, kul att det gillas.
2006
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fyfan va shysst (L) haha kan passa på o fråga ifall ngn har fish units diss till prendel o har lust o lägga upp den på speedy eller dylikt..
^^
Fyfan va shysst (L) haha kan passa på o fråga ifall ngn har fish units diss till prendel o har lust o lägga upp den på speedy eller dylikt..
^^
jag hade typ 60 sec och wm 04 eller 05 kanske det var plus massa tidigare tagteams och crewbattles på förra datorn.. jag har kvar datan och kan se om det kan räddas, då kan jag lägga upp.
Lookin at you through the glass..
yeees fetaste tråden!
http://soundcloud.com/rod_g
tack som fan för CB 06! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Nån som har dirtyessence kvalbidrag? Så sjukt fett...
the fire feeds on faggets
ingen som kan lägga upp när ri-fa va med? eller deras final bidrag?
Jag kan men är inte hemme just nu är hos min flickvän.. men när jag kommer hem så;)
^^
vore inte det lättaste att nån tankar upp och delar ut på piratebay??
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
aKa P25 , kommer bara blir skit av det, att ingen seedar osv. Brukar för det mesta bli så iaf.
hahahaha. crewbattle 04. mammas pojkar, haha fonky & olzen <3
dom som ni la up från cb06 är inte kriss med i highcoast kvalet, men jag har samma låt fasst då är kriss med:P haha
(\_/) (O.o) (> <)
HighCoast, jo, kriss är med där också.
ladda hem så ser du att han inte är det:P hehe peacee
(\_/) (O.o) (> <)
vilken tävling var det rostade bävrar var med i ?
är det ingen som har WM bidragen med forty4 och grabbarna?
fyfan vad jag e smart!
lägg upp lite äldre grejjer dåå! =)
http://soundcloud.com/rod_g
Vem vann crewbattle 04?? Market piska iaf:P
^^
Här har ni alla bidrag från Whoas Elit 2004. Med i laget är Mofeta, Mickelito, Soheil, Degone, Parham och Benyah.
LÄNKEN
de hörs att de är 04.. riktigt pissigt ljud :D kan ingen lägga upp snoppmätartävlingen?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tack än en gång mfs :) det där är nått jag aldrig hört.
Tvångsuppläggning på Fleppo2 vs paraplu om nån sitter på låtarna!
crewbattle -05 skulle sitta fint:P
^^
Jag har ett par battles. Har även tag team tournament 2005 dock saknas finalen från den. Kan kolla lite av vad jag har dock så står det inte på flera av dom vilket år det var ifrån.
Här är en lista på lösa bidrag som jag har och bara skräpar i en mapp. Jag har ingen aning om vilka battles dom kommer ifrån men om ni ser nån som ni vill ha eller känner igen så hojta till. Förutom dessa lösa bidrag så har jag även hela crewbattle 2006, Tag Team Torunament 2005 och VM 2005. abnormal_germ_vs_Statshit Canzah_vs_R-Ett cliche_vs_mfs critikal_vs_Stain Dabbe_vs_liljohn Dubbelve_vs_kampfisk Fonky_Fresh_vs_ Spraengan freddan_vs_schri Gyllander_vs_Latin kalle_biltjuv_vs_W1553 kampfisk_vs_Dubbelve koba_lle_vs_xeilon Latin_vs_Gyllander liljohn_vs_dabbe LocoChaos_vs_Pratglad Meningsful_va_virtual_sexuality mfs_vs_cliche Ophone_vs_Regget Paul_ICE_vs_Soy-Soy Pratglad_vs_ Loco_chaos Regget_vs_ophone R-ett_vs_Canzah rizzle_vs_spyder Schri_vs_Freddan snatshit_vs_abnormalgerm SoySoy_vs_PaulIce spreangan_vs_ FonkyFresh spyder_vs_rizzle Stain_vs_critiKal W1553_vs_Kalle_biltjuv virtual_sexuality_vs_meningsfull Xeilon_vs_koba_lle abnormalgerm chaos critical_vs_23235625 dabbe Dubbelve freddan Latin mfs_vs_spraengan paul_ice_vs_regget R_ETT_vs_Xeilon Regget_vs_Paulice spraengan_vs_mfs spyder_vs_loco W1553_vs_Critikal Virtual_Sexuality_vs_Dabbe Xeilon dabbe Freddan Latin2 Mfs Paul_ice spyder wisam xeilon2 Antimateria(Systemfel och Omen22) - kvalbidrag (tagteam06) Fyllesofi - Tagteam 06 Kval Bad taste(Prendel n Traumatic)-tagteam kval 06 Garbage Pail Kids(Febril och DegOne) - Kval Korsfest (Bugsy och Akin_OY) - Whiteflags (Tagteam kval 2006) krokodeal(wilen & supr) - tagteamkval06 Lyssna (Estet & Linged) - TT Kval 06 Memento(Apostrof o Kriss) - Tagteam bidrag mfs__latin_-_tagteam_kval_2006 Rallarsving_KVAL Ri-Fa - Whoa TagTeam Kval SlackerRapers (Dubblaa & Helno)- TagTeam06 Smutsiga Södern (Kaggen och Impuls)- Kval 06 Subdominant & Idiotförklarad - TT06 Kval Utan tvekan(Toppen och Hubler) - Kval 06 ace_of_blaze ace_of_blaze-vs-pushermen ace_of_blaze-vs-tiyc akin_och_ophone Alliansen - Tag team 2006 kvalbidrag Bross_-_WM05_kval civenom-vs-tiyc contra_vs_arligttalat dubblaa+dubblaawmkvalet Estet & Linged (Rond 2) estet_-_vs_toppen fonky_fresh-dabbe Gothen_Rhythm_-_Senick_till_Emino_Emino_till_sin_BITCH! icetail+icetailkvalwm05 Impuls o Brodin feat Kaggen pa reff (rond 2) Latin latin_final locochaos+locochaoskvalwm2005 locochaos+olustigkvalwm2005 MMkval Moment 22 (Rond 2) naturellswe+cck Paul_Ice Paul_Ice_final Pkval pushermen-vs-ace_of_blaze Qué_Pasa_-_Crewbattle_kval_06 spyder semi storhets&brossVSmickmastarn&parodi tiyc-vs-ace_of_blaze tiyc-vs-civenom Toppen & Hubler (Rond 2) Toppen Vs Ainac xmpltagteamtest
Langa upp tt -05 och vm -05 om du pallar Jeffi ? ;)
^^
Fleppo2 vs paraplu!
Va heter han i whoaselit som inte kan säga R, han är asbra ju!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
lägg upp alla TageTeam kvalbidrag :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.