I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Till alla svenskar som vill prodda Yukmouth och C-bo via Large Money Ent!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2007-10-12 01:20

Till alla svenskar som vill prodda Yukmouth och C-bo via Large Money Ent!

Just nu tar jag personligt initiativ och ger någon svensk där ute som inte har fått sina beats hörda och är trött på att hans beats bara ligger hemma möjligheten att vara med på C-bo och Yukmouths nya Rap A Lot projekt!

Yes ni hörde rätt Rap A Lot kommer att släppa skivan!!! Vill ni vara med och skapa svensk hiphop historia så är det bara att skicka era beats till mig..

Krav på beatsen:

1. Har du boombap beats skicka inte de.. Jag kommer endå inte att skicka dessa.

2. Skicka endast beats som har gangsta rap stuk på det och är musikaliskt.

3. Gangsta rap i storytelling vibe fungerar lika bra men låt bli boombapen än en gång.

Jag kommer lyssna på ALLA beats personligen.

adda mig på msn [email protected] (min blackberry email) fall ni vill skicka beats därifrån...

[email protected]   maila beatsen där annars om ni inte kan vara framför datorn för att möta mig för att skicka beatsen.

i mailet lämna även kontakt information utöver ett email så jag kan kontakta er.


Endast en enda person kommer få möjligheten så om ni känner någon som är grym som förtjänar en chans nu kan han få den.

mvh

Chubby

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.