One hit Wonders
Rabbla upp nån tung svensk räpper som släppt en skön låt, men gått upp i rök efteråt! vet inte om det fanns någon liknande tråd men jag fann inget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Feven har gått upp i rök. ...och scatman john.
Scatman John var knappast svensk. Tre Ess, fuck happend with them?
At the gates of Eternity...
Navigators? SpotRunnaz?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha Scatman John...Tre Ess, fuck happend with them? aldrig hört talas om dom :\
melinda vrede eller vafan hon hette?
Tre Ess gick upp i rök efter en eller två plattor. men Gubb som va en av medlemarna e ju fortfarande aktiv i hiphop svängen....
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
3:Ess har funnits i lite olika konstilationer, Gubb var med i en av dem. de har släppt singlarna: Jasså, GBG-sak, JaJaJa & Hoppa Dansa de är även med på Alla talar fortfarande svenska CDn, vad jag vet, kanske mer, Även P.S. The Marginal Error var med i 3:Ess. och Kristus var även med. om jag inte minns fel så la PST/Q sina första rader på skiva på en av deras singlar
^ stämmer ^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
ett one hit wonder innom svensk hiphop var ju Top Notch, sen kan man ju diskutera hur bra deras singel var. Million Stylez från gruppen har det ju iof gått bra för nu.
Feven var ju en riktig one hit wonder med Hiphopens budord...
http://www.myspace.com/akinonline
sam med mr.president
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
trippel ett?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tre Ess, gillade förut, gör jag iofs fortfarande Scatman var ju varken svensk eller gjorde hiphop, men bäst.. ja, det var han! haha
va?
I'm a scat man!! hahah
http://www.myspace.com/akinonline
Fiyah : Top Notch hade ju ingen hit precis, "Visa Dom" var ju bara en sån låt som alla spydde galla över.
För er som inte känner till "Hoppa Dansa"
Här är
videon , överfet låt :)
BC99 P24 Så jävla cleana!
vart hittar man mer material med dom? ;D
lilleman har gått upp i rök
You already know, den e on lean!
holla på mig ang 3 (TRE) ESS ok!!!
Danne en pitbull på scen, han va igång så kort tid att jag bara hört folk prata om det men aldrig sett eller hört låten... Sen kommerju profilen o Eye N I höra till kategorin one hit wonders även om dom släppt mkt material...
Frågan är ju om Melinda Wrede och en del av de andra i denna tråden passar in på beskrivningen "tung svensk räpper som släppt en skön låt, men gått upp i rök efteråt!" Spotrunnaz är såvitt jag vet fortfarande aktiva även om de justnu framförallt jobbar på olika håll
Phonetik - sound of speech! men verkar ju vara på tillbaka vägen eller nått
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Sebbewhiteboy: nänä! han släpper nytt och uppträdde bland annat på malmöfestivalen
nan som kommer ihag en lat fran typ 94 skulle ja gissa, nat namn som paminner om skee-lo, cee-lo. En ganska keff halvtjock latino-snubbe me solglasogon som rappar pa engelska (fast med brytning) over ett fett west coast beat? Vafan hette den?? blir galen
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hahaha spotrunnaz är väl ändå tre-fyra kosmos ifrån fett skönt.. hade du turen att missa låten med videon där grabben kastar omkring bilar då? Själv har jag en låt i skallen jag inte kan bli av med... en svensk låt som var något av en hit för en grabb som hette typ Andres eller nåt och vad jag vet bara släppte den låten på någon samling ifrån typ 1993.. Grabben rappar om en sten i sin sko och refrängen går "Ive got a stone in my shoe and the stone is you". Någon som vet namnet på artisten, samlingen eller till och med kan lägga upp en MP3a? Det vore rätt skönt att höra den igen efter 15 år eller vad det är... Sjukt vad den har fastnat.
Hahaha jag vet en grabb i japan vars favoritartist är Ro-cee.. hans platta är grabbens mest eftertraktade hahaha Är det någon som har den på vinyl förresten? Det vore rätt kul att styra den åt honom... han vill förresten ha grejjer ifrån infinite mass med ifall ni har grejjer ni vill avlasta... så hojta till!
Postal : Jag ångrar att jag inte köpte Ro-Cee's skiva för 9,50 på ÖB för några år sedan :(
Hahaha du ångrar att du inte plockade Ro-cee? "Mycket ska man höra"!
Jag vet ett ställe där jag såg en 'gettin all the babes' whitelabel 12a för ett tag sen.. vill plocka den åt honom, grabben kommer att flippa hahaha
Postal : Mannen... jag vill ha den skivan för regniga dagar! "Show Respect" sätter altid ett leende på mina läppar oavsett hur kasst jag mår :D
Hahaha jag tror det finns Ro-cee på youtube när du mår så jätteskruvat
Förresten snubblar jag på CDn på typ loppisar ibland... hur låter ett byte?
BC99 P24 : hahaha tack! fan va nostalgi! men shhi va wack rapsen va.. gar inte ihop me beatet
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Postal : Vad vill du ha i utbyte av mig hehe?
Isofu : Checka
denna istället haha
RESPEKTINGIVANDE!!!
Jag bör ha Ro-Cees album nånstans. Jag vet att jag ägt den i min ungdom men den lär vara en av alla de skivor jag lät ligga kvar när jag flyttade hemifrån.
www.plaingold.com
killen i mr president ser ut som christian luuk
Vad som helst kul.. jag vill ha mer mixtapes.. (DJ-MIXtapes inte typ 'raptapes' då)
Jag hade dock betalt mycket för att få Ro-Cee's texter, man fattar tji den vad han säger!
Hahaha kanske ska gräva efter det... börja med att trakassera infinite mass liksom hahaha
ganjaholic denna tanke har slagit mig med
Postal : Jag ska försöka ringa Virgin Records också, men de lär ju bara förneka all samrörelse med den snubben.
Fan nu blev jag sugen på att höra honom bara för det...
Scatman john var american och varför han inte kommer med något nytt kan ju bero på att han är död?
//Like i would carE\\
mc tim?! dock jobbar väl han på med musiken still tror jag?! min fd grupp caution ha ha
Fronda? Rullar fram? Varken skön eller bra men folk gillade ju tydligen den...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Skulle nog knappast kalla Fronda ett one hit wonder i och med att han ju fortfarande tjänar (och säljer) ganska bra ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda