ForceOne: Diskussionen var ändå att det finns så pass mycket kärlekslåtar att folk tröttnar. Jag har fortfarande inte fått ett exempel på det, och kan helt ärligt inte komma på nån förutom typ CK (som inte släppt nåt på ett tag nu) som kör sånt. Jag vill veta vilka som menas! Så många är det ändå inte som kör gangstergrejen som inte kan backa upp det ändå? Eller visst, det finns väl en del, men du får det låta som att det är en majoritet. Man hör ju på folks texter vilka som är på riktigt. Jag sållar bort det som jag märker är skitsnack. Den som vet den vet helt enkelt. Sen finns det de som skriver texter i form av andra, och inte menar sig själva när de rappar...men att det uppfattas så för att folk inte pallar gå in på djupet. Visst, deras eget fel kanske, men alla spelar inte mangas bara för att de rappar om nåt de själva inte lever. Men för att komma till din fråga så kan du alltid kolla upp Leslie, Calle P, JaQe, Critical, Prop Dylan, Trainspotters och Elsa för att nämna några med helt olika stilar.
Redline!