I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jazz Baby - Musik Som Terapi (gästlista)

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-08-07 12:52

Jazz Baby - Musik Som Terapi (gästlista)

Yeahh, i slutet av Augusti släpps mixtapet "Musik Som Terapi" me Andy Aka Jazz. Och så klart kommer de finnas heta gästartister på tapet , som kommande artister som; Freddy. P,Jonessa Monique,Dylan Dilinjah o många fler. Vill ni veta mer om dessa artisterna, är de bara att fråga....

wiseguys always on top...

2007-08-07 13:05
mer info överhuvudtaget skulle inte sitta fel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-07 13:31
hehe, precis. vem är Andy Aka Jazz?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-08-07 14:16
Lite biografi om Andy aka Jazz:
Har hållt på me musik ända sen 2003 typ. Det börja me att jag va DJ o sånt, gjorde mix cd:s,Remix låtar o sånt till andra. 2004 då la jag av att vara Dj, o börja fokusera mer på att börja rappa,hade ingen hjälp, så ja börja kolla hur alla andra gjorde sin graj,så ja börja skriva texter o sånt,skrev typ 23 till kanske 30 låtar,men då hade jag ingen studio eller något sånt,så jag sket i det hellt o hållet. I slutet av 2005 ville ja börja rappa igen,o ja vill försöka hitta ett artistnamn till mig, så ja så de blev först Lil Layzie, och efter några låtar som "Homiez" och "Var e festen",så trodde folk att ja hade snott Lazee´s namn, men då visste inte många vem Lazee var,efter det börja allting gå neråt för mig helt,särskilt skolan,börja hänga me fel folk. I Början på 2007 bestämde ja mig för att ta musiken på allvar o ägna all min tid åt musiken,så ja börja skriva texter igen,spara ihop till en studio,n now ima do this,hehe. Första låten ja spela in i min egen studio va en Freestyle session me Defrim,Durim & Adam (Aden) från RGRA, låten blev helt ok. och just nu jobbar jag me min debutmixtape "Musik Som Terapi" som släpps i slutet av Augusti 2007

2007-08-07 14:20
2 Låtar från mixtapen finns tillgängliga på
"Ta De Chill" och "Tell me Remix"
www.myspace.com/Jazzz89

2007-08-07 15:25
Dylan Dilinjah? Da Band killen, haha.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled

2007-08-07 16:24
lol

2007-08-07 17:00

skönt när man har kända gäster ingen känner itll

2007-08-08 15:07
Vi får väl se när den släpps......