Lite biografi om Andy aka Jazz: Har hållt på me musik ända sen 2003 typ. Det börja me att jag va DJ o sånt, gjorde mix cd:s,Remix låtar o sånt till andra. 2004 då la jag av att vara Dj, o börja fokusera mer på att börja rappa,hade ingen hjälp, så ja börja kolla hur alla andra gjorde sin graj,så ja börja skriva texter o sånt,skrev typ 23 till kanske 30 låtar,men då hade jag ingen studio eller något sånt,så jag sket i det hellt o hållet. I slutet av 2005 ville ja börja rappa igen,o ja vill försöka hitta ett artistnamn till mig, så ja så de blev först Lil Layzie, och efter några låtar som "Homiez" och "Var e festen",så trodde folk att ja hade snott Lazee´s namn, men då visste inte många vem Lazee var,efter det börja allting gå neråt för mig helt,särskilt skolan,börja hänga me fel folk. I Början på 2007 bestämde ja mig för att ta musiken på allvar o ägna all min tid åt musiken,så ja börja skriva texter igen,spara ihop till en studio,n now ima do this,hehe. Första låten ja spela in i min egen studio va en Freestyle session me Defrim,Durim & Adam (Aden) från RGRA, låten blev helt ok. och just nu jobbar jag me min debutmixtape "Musik Som Terapi" som släpps i slutet av Augusti 2007
wiseguys always on top...