The_Messenger : förstår din poäng. Men oavsett om dogge ger bort cyklar på köpet nuförtiden (cred och respekt betalar inte hans barns blöjor:D) så var han med och startade sveriges viktigaste grupp och har alltid reppat stockholm (förorten) bäst. Äh fan va jag skriver överallt, nu ska jag va tyst.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Vill inte lista.. men kan säga 3 från varje kanske Fast nej, min geografi är inte uppdaterad och jag gillar inte så många i Sverige så jag listar de jag gillar... Kashal-Tee Chords Timbuktu Form One Läste igenom tråden, men kan nog inte skriva under på nån av dom tror jag... Why-D var iofs rätt bra minns jag. Menteroja, var inte han bra? Osv.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Vad hände med geografin? förstog inte tråden riktigt heller.. menar du top 3 på folk som BOR i Malmö, Gbg och Stockholm eller alla orter runt omkring också?..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Malmö: Lazee Leslie Advance Patrol
wiseguys always on top...
1. eLDhee 2. Allyawan 3. Young Bricks Helt ok. Men har en del att visa upp innan dom kan claima tronen i Göteborg. Veteranerna håller än. Swengelska ska man behärska to stay pon top.
om allyawan reppar gbg så reppar nog promoe och afasi malmoe city också
Yo,i got a slight problem
Är de jag som verkligen inte har någon koll, men vem F.n är X.O från götet?.. bara nån förkortning jag aldrig hört eller?' Våra skånska vänner 1. Chords 2. Zoro 3. Timbuk Götet 1. Leo 2. Pst 3. Ally om han räknas sthlm. gillar inte mycke från sthlm faktist... skåningarna har klart övertag på svenska scenen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stockholm 1. Ison & Fille 2. Snook 3. Kepsen Göteborg 1. Formone 2. flawless 3. Grand prix Malmö 1. Timbaktu 2. ap 3. Crome
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Grand Prix är inte det manarna ? hemskt att du satte dem på tredje plats i gbg isåfall :/ alla glömmer PSTQ ?..
Sthlm petter fattaru snookGbg Pst/q Gubb ObnoxiuzMalmö Promo
peewee?
-------------
http://www.goteborg.se
Kanske för Malmö är Sveriges tredje största stad. Bara en gissning :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"IT'S NOT WHERE YOU FROM, IT'S WHERE YOU AT "
Stockholm Ison & Fille Petter Ken Malmö Younglucky JaQe Lazee GBG XO ? ?
Sthlm: götet: malmö: Looptroop Advance Patrol Lilleman Kusriv - helt oki understräck - ganska bra Fet - GyrmFet & Understräck - GRYMT BRA!
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
Hak Lars// Marginell skillnad? Sverige har tre storstäder. Den närmsta efter Malmö har mer än 100.000 mindre i invånare. Sedan är Malmö och Lund i princip samma jävla sak när det gäller musik. Det är 10 minuter mellan städerna och alla hänger i respektive städer ändå. Däremot förstår jag inte hur Promoe, Medina och Afasi räknas som Malmö. Lite får man ändå skilja på det. Stockholm: 1. Adam tensta 2. Snook. 3. Ison & Fille. GBG: 1. Rico Won. - - Malmö: 1. Timbuk 2. Chords 3. Lazee.
Är inte Allyawan ifrån småland eller något sånt? Eller har jag helt mixat upp honom med någon annan?
ny lista 2008 Stockholm: 1. snook 2. ison & fille 3. maskinen GBG: 1. formone 2. Medina 3. grand prix Malmö: 1. Timbuk 2. Chords 3. Lazee
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Stockholm: Ken Ring Joel Sam-E GBG: Pst Leo Calle P Malmö: Färska Prinzen Afasi PeeWee
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Producent
2008-07-24 02:19
Stockholm: Rusiak Göteborg: pstq Malmö: Jaqe Lazee Juan
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Producent
2008-07-24 02:19
malmö: ill knowledge
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Redaktionen
2008-07-24 08:16
Stockholm Ken Ring utan tvekanGöteborg har nt hört nån som jag diggarMALMÖ Demko , är malmös bästa atm eller tillhör väll i alla fall topp3 sen är det en smaksak. AP kan jag nt förstå att nån nämner :S inte för att dissa dom eller nåt men jag tycker in nowai att dom hör hemma i malmötoppen. Lazee är rätt skön men kör engelska vilket gör att han sjunker in för mkt i Mainstream enligt mig , no offense är en skiiitfet rappare , men Malmös toppreprezänt = DEMKAYOOOOO
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Stockholm Ken RingGöteborg AllyawanMalmö Lazee
Finns många duktiga rappare men i gbg så är det Gubb som är Kungen..
Söderala: Stanislav.
all 'bout the bluntrap
sthlm; khilen, paragon & mackan gbg; allywan, rico won & grand prix malmö; chords, T.R
hets, stress, fest!
Stockholm 1.Ken Ring 2.HighWon 3.Fjärde VärldenGBG 1.Gubb 2.Pst/Q 3.ObnoxiuzMalmö 1.Timbuktu 2.Öris/T.R 3.Chords Skulle väl va lite c0o00olare om man placera typ Svealand,Götaland och Norrland.
Rökning dödar långsamt, Men vem fan har bråttom?!
Stockholm: Fjärde Välden HighWon KhilenGBG Pst/Q Allyawan Rico WonMalmö Chords Professor P Juan Havana
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Malmö 1. Lazee (Han representerar malmö fast han inte e född där) 2. Öris (Han representerar malmö fast han inte e född där) 3. Juan HavanaStockholm 1. Petter 2. Ison & Fille 3. Ken RingGöteborg 1. Gubb 2. J-Son 3. Form1 (Allyawan & Peshi)
GBG!! SIR VÄÄÄÄÄÄS! ingen slår han va jag vet?
Alla som rappar på skånska är inte från malmö. Bara så ni vet det. Dem flesta ni nämner är i från lund.
För att det är ute med forumsignaturer.
Lista no. 2: Stockholm (Tänker på de som har bäst framtidsmöjligheter i dagsläget): Pato Pooh Ken Ring Stor Göteborg: Glaciuz J-Son Gubb Malmö/Skåne: Lazee T.R. (Öris) A.P. (Advance Patrol)
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Malmö: Öris (T.R) , Chords, Timbuktu Gbg: Gubb, Obnoxiuz, X.O Sthlm: Heli & Karl Katharsis (Hallonberg), Petter, Mange Schmidt (gjorde grymma versioner innan glassigt o giftig)
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
yun id Glaciuz har kört väldigt länge så du vet.. Sthlm: Aaron Phiri no doubt Gurmo ison GBG: Allyawan (bosatt här sen en tid så) Eldhee Gubb Malmö: Öris Anel JaQe
Fucks your life up crew Tjabo!
Stockholm:Rusiak Petter Mackan Price (egentligen hela Slangmusik/Safe House Staff-klicken , Nimo Cheebs, Näääk, 6ex5emman osv) Göteborg: PST/Q Gubb Allyawan Malmö: Chords Öris (T.R) Timbuktu Inte alla som är "born and raised" men va fan...Organismen knäcker dock de flesta på den här listan. 2008års mest efterlängtade släpp? Hos mig är det iaf det, lätt!!!
Ni som tycker att folk som flyttat till t ex. Malmö borde representera Malmö har fel. Det är fan inte äkta represent om någon som inte ens kommer från staden representerarar den , själv diggar jag nästan inget från malmö (inte skåne överhuvudtaget) och inte göteborg heller (beror på att jag inte lyssnar på så mycket musik som släpps där) men kan endå skriva vad jag tycker fast jag lägger även till Uppsala! Uppsala: Organism 12 Afasi & Filthy LoopTroop Stockholm: Petter Ken Ring Fjärde Världen Göteborg: ???? ???? ???? Malmö: Färska Prinzen :D DVS :D The Keffat Liv :D seriöst finns inget jag diggar från skåne!
Malmö Chords Lazee TimbuktuStockholm Ken Ring Eboi (Han bor la där sen ett tag nu va?) Sam-E (eller Ison / Fille om inte Sam-E räknas till Sthlm)Göteborg Allyawan PST/Q Alibi + Hela Dirty Crowd
Would I shit you? You're my favourite turd.
Vidundret P17 loop troop kommer från västerås.
Stockholm Fjärde Världen Highwon (Främst Fille å Hoosam) Pato Pooh/StorGöteborg Palestine Allyawan Rico WonMalmö ADL Chords Boombox Saints
Virtual_Sexuality P21 haha my bad - tänkte helt fel från uppsala menade jag några helt andra men det blev knas:P
roliga listor. vågar fan inte skriva ngt seriöst, har inte lyssnat på svensk hiphop ordentligt på år o dar, och lyssnar mest på folk jag känner numera. kan ju skriva en väldigt ironisk lista, men hur kul är de egentligen, när alla på min ironiska lista har whoa. en sak är iaf säker. de är vart man växt upp man reppar. jag är född i skåne, och bott där som vuxen några år, men inte fan reppar jag skåne, jag har växt upp i sthlmsområdet. så hur i helvete går promoe och blir malmö helt plötsligt???nej. big no. och sedan är de ju sorgligt att folk från lund klassas till malmö, o uppsala till sthlm etc. get your facts straight. iaf någorlunda. fram med nya artister. om 5 år vill jag inte se ken, fjärde världen o timbuktu på allas listor (sorry ken). jag hoppas att bra stabil hiphop, som inte går o blir "kamphund" a la Fronda på fjortispartyn, förs fram till ljuset, för de sjuder fan under ytan just nu. fram med the fuckin' new shit.
peppis det är påväg har jag fått höra, allt det du ville ha.
tackar för det.
Var så lite så, vad gör man inte för en människa i nöd? speciellt när man själv vill ha det så.
eller hur. slog på ztv nyss och om ngn gör desamma. så.. kunde de lika gärna varit 1999. de är väl mest de jag är ledsen över. inte kvalitéten som jag tycker är grym hos tex timbuken o grabbarna. oki off topic.
Sthlm: Afasi, Snook G: Promoe M: LaazeKLART BÄST
stockholm shazaam storhets motti
jag greppar micken och droppar mina rader, du greppar guran och kör dina ballader yeah
Stockholm: Paragon Adams ray Max Peezay Gbg: Parham (tredje linjen) Pst/q Calle P Malmö: Timbuktu Lazee Chords kanske
http://www.myspace.com/macgbg
Stockholm Ken ring Ismen StorGbg Gubb Pstq BroshanMalmö/skåne Marke Timbuk Öris
det är sjukt att ingen här nämner marke