PSTQ vs. D6aa
Är väl lite ur tiden det här...var ett tag sen. Undrar bara om det blev något svar från D6aa? aldrig hört något.. Någon som är bättre påläst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hette den inte; PstQ - En varning till Judas? Jag tror det i alla fall.. Pz
Eget beröm luktar illa
Nej, En varning till judas va väl en diss till Hammish ?
..
En Varning Till Judas (Diss till d6aa) heter den.. men frågade inte vad den hette. utan om dem svarade eller om det blev något av det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så går det när man inte läser ordentligt! ;) Det rätta svaret på din fråga får bli att jag inte vet faktiskt.
Eget beröm luktar illa
Den är feldöpt och heter bara "En varning till Judas". Den handlar om Hamish.
Johabbed bin Laugsson strykjärnsjournalist, www.boyahed.com
jasså, där ser man.. feldöpt i alla dessa år.. vart är världen på väg. men det blev något svar från hamish?
Men herregud, ska det här verkligen diskuteras igen? Använd sökfunktionen, du kommer få massor med sökträffar.
Hamish rader var tighta, dock är utförandet mycket tveksamt
Loe & D6AA (eller igentligen bara Fronda) dissade ju därimot varandra på ett gäng spår (sen även TR & Fronda)
Zutt. perfekt! tack så mycket
Graffare
2007-07-27 16:28
Har hamish någonsin laggt det så tight?
hamish är tight, har alltid lagt det tight!
Hamish är tajjt! verkligen... men Pst är unik!
http://www.myspace.com/akinonline
Pstq har sjuka texter.. han är riktigt bra
Pstq har sjuka texter.. han e riktigt dålig.
Halomi Riktigt dålig? Superb skulle jag vilja säga. Jag har rätt, punkt slut.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
PST är kung, och så är det med det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Låten är så jävla rå. Feta rim rätt genom.
mögen P19 ja förstod att du skulle säga nått sånt fult ord som Superb.
En Varning Till Judas (Diss till d6aa) Sitter du fortfarande o runkar på kazaa eller?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Halomi Haha hur kommer detta sig?
Mmm, Men Halomi du är ju bara en eftetbliven blöjjunge som pissar i motvind?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
haha, halomi vet du ens vad du snackar om?
www.myspace.com/suspectrap
Halomi Är jag tönt för att jag skrev att Pst/Q är superb?
Killen har typ fått ett svar som har med frågan att göra... Han visste tydligen att Pst dissade Hamish, men han undrade om Hamish/D6AA svarat... Om man inte vet nånting så behöver man inte säga nått för då blir det bara off-topic
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
En Varing Till Judas var till Hamish. jag har aldrig hört talas om eller ens sett på nätet att den skulle va till D6AA. D6AA fanns säkert inte ens när Judas låten gjordes.. Hamish svarade ju i a f typ 5 år efter där han dissade MBMA.. nån som har låten som kan lägga upp? den släpptes ju gratis på nätet vill jag minnas, så det borde väl inte vara några problem med att shara den ?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
när vi ändå snackar om dissar och PSTQ.. på låten MBMA säger PSTQ "ni är fan sämre än en jävel som dissade mig på en samlings skiva.. " var det till Ken (angående Kens diss på Sleepys skiva) ??
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
När PST/Q kört raden live har den gått "ni är fan sämre än Hamish när han dissade mig på en samlingsskiva". Så det är Hamish igen.
Johabbed bin Laugsson strykjärnsjournalist, www.boyahed.com
Skivsamlare
2007-11-29 21:13
käp, way to go att uppa en tre (nästan fyra) månader gammal tråd -.-' f.ö. så är En varning till judas, som så många redan konstaterat, en diss till Hamish. Den var med på ngt Seven deadly sins / samurais (?) tape, med A#Bomb, Kojak m.fl. hade tapet förut :( på låten MBMA säger PSTQ "ni är fan sämre än en jävel som dissade mig på en samlings skiva.. " jao, det var riktat mot Ken ang låten han gjorde på sleepys skiva. iaf när han skrev den. sen om han ändrat raden live vet jag inte. puss
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss