Robert Valsingers nya - köp skivan!
Min kiva "Sången är vacker men ack så sann" finns ute för 100 spänn! Kolla min myspacesida eller min hemsida för info, texter, bilder och musik!www.myspace.com/bashie79 www.robertvalsinger.com beställ genom att maila mig yo ! ROBERT VALSINGER " SÅNGEN ÄR VACKER MEN ACK SÅ SANN!" (inkl. "D.G.P", "FLY" & "PIP TILL")
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///
Pip Till är en favorit, spelas flitigt hemma hos mig. Har tyvärr inte skivan ska förmodligen skaffa den inom kort. Pip Till är en så skön låt och jag ser mig själv i texten, alla dessa sms man skickar och inte får något svar och man tror något hänt. Riktigt bra låt, tack för den!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
har köpt dne innan dom drog pumpas ofta här hemma, riktigt bra skiva tycker att alla ska köpa den
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag skickade ju ett PM till dig redan innan tråden... väntar bara på att internetbanks skit, sen så kommer det komma en beställning... Älskade förra skivan!
hur bra skiva som helst verkligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Galen skiva, bäst!
NOTHIN BUT SKILLZ
vadå nya? Jag har velat ha den i flera månader nu.. men jag är ju som sirap, det vet du. Skriv till mig på msn så ska vi se om jag kan öppna plånkan=)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Redaktionschef
2007-05-03 22:58
Riktigt bra skiva. Robert Valsinger gör nåt som ingen annan hiphopartist gör i Sverige. Går inte annat än gilla om man ger det lite tid att sjunka in. Kan vara svårlyssnat till en början.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Galet bra skiva. Fick min nerskickad till Barcelona. KÖP!
Detta lät ju bara såå fett! Tror jag ska skaffa den, ska bara kolla upp lite mer info m.m.
"Keep your friends close but your enemy closer"
ROBERT VALSINGER ? vad fan är det, låter som nån dansbandsgubbe.
AayFukYuuuu :@
chewwy??? låter som nån puckad bimbo från norrbotten.
... ....why are two colours in my head? .....what was it that you tried to say?
grymt bra skiva, kul med någon som inte låter som alla andra
recension finns
här
yo yo ! kul med inläggen. Kolla info på www.robertvalsinger.com eller på www.myspace.com/bashie79 texter finns på hemsidan men snippets finns tyvärr bara på myspacesidan än så länge ... check it out ! Skivan går att beställa från mig eller att köpa i Stockholm på: MultiKulti, Petsound, recordhunter eller recognize. Shooo !
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///
skivan är äckligt bra, robban valsinger vet hur man gör en fet platta
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Yo ! Skivan finns nu också i Norrköping på Vaxkupan. Peach !
kan inte annat än hålla med.. Riktigt riktigt bra skiva.
Månda, tisda, onsda, torsda dagarna går livstid går förlorad.
Valsinger är och förblir the shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bästa plattan! Sjukt bra musik! Finns att köpa på knaster och digitalt för knappt 20 kr på
cornershop.se
Yeah, Robert Valsinger är en soft figur. Ska checka skivan.
Köpte nyss och gillar den. Tycker om saker som låter "annorlunda"
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Köpte den igår genom cornershop och vart inte besviken! Bättre än förra skivan (självbetitlade Robert Valsinger) som även den var guld. Riktigt bra stämningshiphop! Älskar det!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ROBERT VALSINGER - Sveriges i särklass skönaste laidback musik... Big up mannen!
http://www.lospalindromas.com
Producent
2007-09-06 17:26
Har tänkt köpa länge men orkade inte betala över nätet... Därför blev jag jävligt glad när jag såg att den fanns att köpa på vaxkupan så nu sitter den i stereon :) De skönaste låtarna var faktiskt de man redan hört, D.G.P, Pip Till, Fly, Tvivlar Än... Men helt klart prisvärd och kommer spelas en hel del :) Mysig musik att lyssna på hemma och bara softa till!!
yo yo ! Grymt med så god kritik ! Jag vill passa på att slå ett varmt slag för "ibland", "Sorgligt men sant" och "Livet startar nu" som inte innan gått att höra. (finns alltså med på skivan till Er som inte visste det)... kolla också min hemsida www.robertvalsinger.com (shoppen och provlyssningen är på G) och www.myspace.com/bashie79 för provlyssning och annat shit ... Peach ! /R
Skivsamlare
2007-09-20 17:41
Gryyyym skiva! Kollade aldrig upp bashies nya, eller - jag har inte följt bashie över huvudtaget under en lång tid.. Tack vare låten på Dugguds platta insåg att jag missat nåt. Haffat mig ett par skivor med han nu igen, och "Sången är vacker men ack så sann" är fenomenal! Snacka om att ha känsla i det man gör. Kan inte göra mer än att vänta på nytt material..
Yes! In Concert — For the love of music
Riktigt bra skiva! Big up!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
yo yo ! Kolla på www.myspace.com/bashie79 för en nyinspelning av "Framåt" från förra skivan. peace ! /Robert Valsinger "Bashie"