I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Ken är nog smått efterbliven" // Magnus Betnér

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-02-12 22:35
Ärlig talat, kens dissade ju kungen sa att han skulle vålta dottern och allt det där.. och så tar han så illa upp... vilken mes, han kan inte ha nån självkänsla alls.

Men ken är GANZTER och ska ringa upp och hota alla som "dizzar " honom. Låter som han är en 11åring utan humor, förfan. Jag kan tåla dissar, alla normala männsikor ska tåla dissar. Och det värsta med den här jävla förortskulturen är mottot "jag kan dissa dig, men du kan inte dissa mig för då slår jag ihjäl dig" Förortsungar kan ju inte ha en gnutta moral i kroppen.

N ukan ni mordhota mig gott ni vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-12 23:05
Dessutom ser han ut som en förstorad jätte- bäbis om ni frågar mig.  
now you know.
Rappare

2007-02-13 00:04
hahahahahahha
denna tråden e föööör rolig allså!!

har själv inte sett "skämtet" så kallat  men av tråden på " Whoa" (hahahah) så kan jag få ut  att Ken reagerade på något som många rappare som har hållt på länge  eller dom som verkligen brinner för de hadde gjort.

jag satt o tänkte
nån snacka något om , om det hadde varit mot hårdrock så hadde  det varit annerlunda osv......

jag tänkte
om det hadde varit DANS BAND han hadde skämtat om.....

tor ni svenska folket hadd tagit d så lungt??
näääää
där hadde inte arrtisterna behövt  reagera ens för d hadde svanska folket klarat av så braaaa

en som ska  dela ut ett pris e en person som typ akn symbolicierar(eller hur fan d stavas) Hip Hopen eller acosieras Åtminstonde me d!!!  inte en som driver på d o inte me d

har som sagt inte sett d skjälv  men .......
vem  é denna   Magnus Betnér???
jag e så RAK att du blir SNE!

2007-02-13 09:43

Hahahaha

När ska den här tråden läggas ner????
Detta är patetiskt fan

Ät mig

2007-02-13 10:34
Neobica P57

Du är en precis sådan som jag tror Hoffa P24 nämnde tidigare.